Pāriet uz galveno saturu
Digitālais mārketings
  • Sākums
  • Digitālā mārketinga kursi
  • Video lekcijas
  • Kursu katalogs
  • Digitālais mārketings
  • Pakalpojumi
    • Digitālais mārketings
    • Digitālā mārketinga konsultācijas
    • Mājas lapas izveide
    • Karjeras dienas skolās
      • Digitālā mārketinga pamati
      • Programmēšanas pasaule un tās iespējas 21.gadsimtā
      • Iepazīsim elektronikas un elektrotehnikas pasauli
  • NVA kursi
  • Sadarbība
  • Par mani
  • Atsauksmes
  • Jaunumi
  • Kontakti

Digitālā mārketinga tendences Latvijā 2026. gadā.

17. decembris, 2025 pl. 14:05, Nav komentāru

Digitālais mārketings Latvijā 2026. gadā: Kā mazajam uzņēmumam izdzīvot un augt?Digitālā mārketinga tendences Latvijā 2026. gadā.

Pasaule mainās, un kopā ar to mainās arī veids, kā klienti Latvijā atrod pakalpojumus un preces. Ja pirms dažiem gadiem pietika ar vienkāršu reklāmu Facebook vai mājaslapu, kas izskatās kā vizītkarte, tad 2026. gadā noteikumi ir kļuvuši citādi.

Šis raksts palīdzēs tev saprast galvenās tendences, kas skar tieši Latvijas mazos un vidējos uzņēmumus (MVU).

1. Reklāma kļūst dārgāka, bet uzticība – vērtīgāka

Lielie uzņēmumi tērē milzīgas summas reklāmām, "pārsitot" mazo uzņēmēju cenas. Tomēr Latvijas pircējs ir kļuvis prātīgāks. Viņš vairs neuzticas skaistiem saukļiem, bet gan reāliem cilvēkiem.

  • Tendence: Cilvēki meklē meistaru, nevis korporāciju. Tavs lielākais trumpis ir tava personīgā pieeja un godīgi padarīts darbs. Esmu sapratis – cilvēki meklē meistaru, nevis anonīmu korporāciju. Mans personīgais solījums un godīgi padarīts darbs ir mans spēcīgākais mārketings. Es vairs necenšos sacensties budžetos, bet gan investēju savā autoritātē. Latvijas pircējs šodien uzticas ekspertam, kuram ir vārds un seja, nevis tukšiem reklāmas saukļiem.

2. Google meklētājs tagad "domā" pats

Tu noteikti esi dzirdējis par mākslīgo intelektu (AI). Arī Google tagad to izmanto, lai sniegtu atbildes uzreiz. Tagad ir ienākusi SGE (Search Generative Experience). Vienkārši sakot – tā ir Google jaunā meklēšana ar mākslīgo intelektu. Tā vietā, lai klients klikšķinātu uz saitēm, Google pati meklētāja augšā uzraksta gatavu atbildi. Tas nozīmē, ka mājaslapu apmeklējumi var sarukt, ja vien tavs saturs nav tik autoritatīvs, ka Google izvēlas tieši tevi kā galveno avotu savai AI ģenerētajai atbildei. Lai viņa ieteiktu tieši mani, manā lapā jābūt pierādījumiem, ka esmu aktīvs un reāls meistars.

  • Ko tas nozīmē tev? Ja klients meklēs "kurš ir labākais santehniķis Valmierā", Google vairs nerādīs tikai sarakstu ar saitēm. Tā mēģinās nolasīt informāciju no tavām lapām un ieteikt tevi, ja redzēs, ka esi uzticams un aktīvs.

3. Viedtālrunis ir tavs galvenais mārketinga rīks

Mums vairs nevajag dārgas kameras un montāžas studijas. 2026. gadā klienti novērtē "dzīvu" saturu. Es vienkārši nofilmēju īsu video ar kādu padomu vai parādu savu ikdienu. Cilvēki novērtē šo "dzīvo" saturu daudz augstāk par samākslotām reklāmām. Esmu atteicies no dārgām mārketinga kampaņām par labu viedtālruņa video. Īsi, vērtīgi padomi un procesa dokumentēšana ir tas, kas piesaista klientus 2026. gadā.

  • Tendence: Īsi, vienkārši video, kur tu parādi savu ikdienu vai pastāsti kādu noderīgu padomu, strādā labāk nekā dārgi samontēti reklāmas klipi.

4. Mākslīgais intelekts – tavs jaunais (bezmaksas) darbinieks

Daudzi mazie uzņēmēji Latvijā jau sāk izmantot AI, lai taupītu laiku. Tas palīdz uzrakstīt e-pastu klientam, izveidot tekstu mājaslapai vai pat izplānot nedēļas darbus. Tas vairs nav "kosmoss" – tā ir ikdiena, kas ietaupa stundas darba.


Kā neapjukt šajā visā?

esmu sagatavojis trīs rakstu sēriju, kas palīdzēs tev soli pa solim sakārtot savu mārketingu bez lieliem tēriņiem:

  1. Kā padarīt savu mājaslapu par "uzticības magnētu" (un kāpēc Google tevi mīlēs).
  2. Kā lietot AI savā labā, lai rakstītu tekstus un taupītu laiku.
  3. Kā "pārstrādāt" vienu ideju desmit ierakstos, lai tu būtu redzams visur, netērējot tam visu dienu.

Kopsavilkums: 2026. gads Latvijas MVU ir gudrības un godīguma gads. Tev nav vajadzīgs liels budžets, tev ir vajadzīga sistēma un vēlme parādīt savu darbu pasaulei.

Nav komentāru

Komentēt







Jaunākie ieraksti

  • Digitālā mārketinga tendences Latvijā 2026. gadā.
    17. dec. 2025
  • Mīti un patiesības 5. daļa: Kāpēc tava mājaslapa nekad nav pabeigta!
    26. nov. 2025
  • Mīti un patiesības 4. daļa: SEO prasa mēnešus? Kā gūt rezultātus jau šodien!
    26. nov. 2025
  • Mīti un Patiesības 3. daļa: Budžeta dubultošana nav neefektīvas reklāmas glābiņš!
    20. nov. 2025
  • Mīti un patiesība digitālajā mārketingā 2. daļa: Kāpēc mēģinājumi būt visur tērē jūsu laiku un budžetu?
    7. nov. 2025
  • Mīti un patiesība digitālajā mārketingā. Kāpēc tavs digitālais mārketings nav efektīvs?
    7. nov. 2025
  • Kā atrast pareizos atslēgvārdus savam mazajam biznesam bez dārgiem rīkiem?
    29. okt. 2025

Pirkumu grozs

Pirkumu grozs ir tukšs.

  • Sākums
  • Digitālā mārketinga kursi
  • Video lekcijas
  • Kursu katalogs
  • Pakalpojumi
  • Digitālā mārketinga konsultācijas
  • Mājas lapas izveide
  • Karjeras dienas skolās
  • Atsauksmes
  • Kontakti
  • Distances līgums
  • Privātuma politika