Digitālais mārketings un datu analīze izmantojot Google Analytics un Google Ads.
Anotācija
Programmas
mērķis ir iepazīstināt un veidot izpratni par digitālā mārketinga veidiem un
kanāliem. Izveidot mārketinga stratēģiju un to realizēt izvēloties piemērotākos
digitālā mārketinga veidus un kanālus. Kursa laikā paskatīsim efektīvas
mājaslapas izveides principus, efektīvas reklāmas izveidi sociālajos tīklos un
Google Ads izveides labās prakses. Students mācēs pielietot digitālā mārketinga
analītikas rīkus kā : Google Analytics, Google Ads. Meta Ads reklāmas analīze.
Sasniedzamie mācīšanās rezultāti
Pēc programmas apgūšanas izglītojamais:
- Izpratīs
digitālā mārketinga veidus
- Izpratīs
digitālā mārketinga kanālus
- Mācēs izveidot reklāmu Google Ads un analizēt un
optimizēt reklāmu izmantojot Google Ads rīku
- Mācēs
analizēt sociālo tīklu reklāmas rezultātus izmantojot Meta Ads rīku
- Mācēs
analizēt mājas lapu izmantojot Google Analytics rīku
- Mācēs
izveidot digitālā mārketinga reklāmas stratēģiju
Digitālā mārketinga kursu tēmas
-
Digitālā mārketinga tendences. Digitālā mārketinga
veidi un kanāli. Satura mārketings. Sociālo tīklu mārketings, e-pastu
mārketings, digitālā mārketinga stratēģijas izveide.
-
Mājas lapas izveides
process un optimizācija. Domēna vārda izvēle. SEO apskats un analītikas rīki.
Google Analytics konta izveide un apskats.
-
Meta Business (
Facebook) izveide, reklāmas izveide un reklāmas analītika ar Meta Ads rīku.
-
Google Ads uzbūve. Atslēgvārdu analīze. Reklāmas
izveide un optimizācija. Reklāmas budžeta optimizācija. Google Ads analītika.
Digitālā mārketinga tēmu apraksts
Digitālā mārketinga kursu atsauksmes
Pieteikties NVA kursiem