Digitālā mārketinga kursi       
  • Sākums
  • Digitālā mārketinga kursi
  • Pakalpojumi
    • Digitālais mārketings
    • Konsultācijas digitālajā mārketingā
    • Mājas lapas izveide
    • Karjeras dienas skolās
      • Digitālā mārketinga pamati
      • Programmēšanas pasaule un tās iespējas 21.gadsimtā
      • Iepazīsim elektronikas un elektrotehnikas pasauli
  • Sadarbība
  • Par mani
  • Atsauksmes
  • NVA kursi
  • VIAA projekts Mācības pieaugušajiem
  • Jaunumi
  • Kontakti

Pirmais klātienes seminārs Digitālajā mārketingā

17. mar. 2023, Nav komentāru
👉 Pāvilostā viesnīcas OTTO HOTEL&SUN semināru zālē šī gada ceturtā Dienvidkurzeme Travel rīkotā tikšanās mūsu novada tūrisma uzņēmējiem, gidiem un citiem ar tūrismu saistītiem pārstāvjiem.
Tikšanās ievadā Dienvidkurzeme Travel direktore Ieva Skābarde iepazīstināja ar 2022. gada tūrisma statistiku novadā un pastāstīja, kā veicies tūrisma jomā. Kā liecina apkopotā informācija, pēc Covid-19 ierobežojumiem tūrisma nozare ir ne tikai atdzīvojusies, bet pat uzplaukusi ar jaunu jaudu.
🖥 Šajā reizē pie interesentiem viesojās KG Konsultācijas valdes loceklis Gints Krūmiņš.
🔴 Ar semināra dalībniekiem viņš runāja par sociālo tīklu mārketingu, reklāmu izveidi un analīzi. Sarunas pirmajā daļā lektors iepazīstināja ar vienkāršām iespējām, kā izveidot sava uzņēmuma mājaslapu un rīkiem, kas šo procesu atvieglo, kā arī skaidroja svarīgākos nosacījumus:
➡ saprotama adrese,
➡ maz, bet konkrēta teksta,
➡ viegli saprotams uzņēmuma piedāvājums,
➡ pārskatāms vizuālais noformējums,
➡ ātra, ērta navigācija,
➡ viegls iepirkšanās process (ja tādu piedāvā mājaslapa).
Tālāk saruna risinājās par digitālajiem mārketinga rīkiem un to izmantošanu: mājaslapām, blogiem, sociālajiem mēdijiem, mobilajām aplikācijām un citiem, vienlaikus norādot, ka atsevišķas iedzīvotāju grupas joprojām plaši izmanto tādus tradicionālos mārketinga rīkus kā reklāmas televīzijā. Savukārt agrāk tik ļoti ierastās afišas, bukleti un dažādi citi apjomīgi iespieddarbi jāpārdomā, lai teksta daļas būtu pēc iespējas īsākas un konkrētākas.
Sarunas noslēgumā tika stāstīts par sociālo mēdiju nozīmi un satura veidošanu, lai tas būtu efektīvs un saturisks. Ikviens uzņēmējs, kurš bija pieteicies un apmeklēja tikšanos varēja saņemt bezmaksas konsultāciju savu digitālo rīku efektīgai darbībai. 

Vairāk : Digitālā mārketinga seminārs

"Tikšanās ar uzņēmējiem" Pāvilostā - Seminārs par digitālo mārketingu

13. mar. 2023, Nav komentāru

P/A Dienvidkurzemes novada tūrisma centrs aicina uzņēmējus, gidus un citus interesentus uz tikšanos.

Tikšanās reizēs par aktuālajiem jautājumiem pastāstīs dažādu nozaru speciālisti.
Interesentiem ir iespēja arī uzdot jautājumus uz kuriem, attiecīgajā tikšanās reizē atbildēs jomas pārstāvis.

________________

16. martā Pāvilostā, Otto Hotel & Sun semināru zālē, Dzintaru ielā 7, pl 17.30

Ar vieslekciju viesosies KG "Konsultācijas" valdes loceklis Gints Krūmiņš, kurš pastāstīs par:

  • Digitālā mārketinga kanāli;
  • Sociālo tīklu mārketings, reklāmu izveide un analīze;
  • Digitālā mārketinga tendences;
  • Pieredzi darbā ar uzņēmumiem, kas vērsti uz tūrisma pakalpojumiem;
  • Tūrisma uzņēmējiem iespēja saņemt konsultāciju, kā pilnveidot savus digitālos rīkus.

Mozello.lv pārstāvis Bruno Vēbers pastāstīs:

  • Tendences mājaslapu izveidē;
  • Kā izveidot mājas lapu efektīvi;
  • Caur dažiem piemēriem parādīt, kas būtu jāmaina informācijas pasniegšanas veidā, lai uzlabotu uzņēmumu mājas lapas

Google rīku iepazīšana

19. feb. 2021, Nav komentāru

Mājas lapu izveidoju paša spēkiem. Daudz draugu un radinieku ( pēc uzzināšanas par mājas lapu ) sāka labot paviršības un pareizrakstības kļūdas. Ļoti labu feedback iedeva- ko palabot utt. Tiešām liels paldies par to. Noteikti iesaku pirms publicēt kaut ko, iedot to pārlasīt, palabot cilvēkam ar labākām zināšanām kā pašam ir un tā teikt arī "skats no malas" palīdz ieraudzīt kļūdas, ko ikdienā neredzi. 

Pašam lapa patika pirmās pāris dienas, pēc tam visu pārtaisīju, līdz atverot mājas lapu- man tā atkal patīk. Ar Mozello atbalsts   bija ļoti viegli pārtaisīt lapu, atrast bildes un  tās piekoriģēt ar saviem tekstiem un efektiem. 

Un tad sākās draudzības meklējumi ar Google un Facebook. Ja godīgi, tad ar Google bija vieglāk un plūdenāk, nekā ar FB. Gan Google analytics, Google ad, Google Search Consol, Google My Business draudzība un sapratne bija uzreiz.. FB ir cipmerlīgāks un grūtāk labojams, ja kļūdies bildē, ierakstā vai reklāmas veida izvēlē.  Lai izveidotu FB biznesa kontu, vajadzēja palasīt pamacības nevis kā ar Google produktiem- viss notiek dabiski,bez pamācības. 

Uztaisot to visu un saliekot mājas lapā Google search ID un FB pixel, mājas lapa sāka parādīties Google analytics. Tiešām foršs un ērts rīks, daudz ko pētīt, analizēt un parāda ikdienas tendences mājas lapā. Katru rītu ceļos un vairs pirmās nelasu sporta ziņas, bet gan skatos iepriekšējās dienas veikumu Google analitics. Par to sīkāk citreiz. 

Ar FB bija grūtāk, jo ir vairākas lapas uz kurām jāiet, jāskatās un jāpēta. Naudiņu gan Google reklāma, gan FB reklāma noņem ātri un bez sāpēm. Ļoti testējis neesmu, bet pamēģināju, lai saprastu, kā un kas notiek. Lielākiem testiem pievērsīšos tuvākajā laikā. Abās reklāmas ir iztērēts ap 100 eur mēnesī, nedaudz ieskats ir un analīzei dati pietiek. Ir arī pirmie rezultāti no reklāmas. Tagad gan vēl man abas reklāmas strādā kā degšķidrums, gatavojot ogles cepšanai. Gribas sasniegt to "gatavo ogļu līmeni"- tas ir organisko apmeklējumu skaitu mājas lapai. Tas ir ilgs un grūts darbs, bet pie tā strādāju tagad, veidojot saturu, kā arī pieliekot un rediģējot META aprakstus, TITLE aprakstus utt.

Man secinājums ir - vajag sākt ar vienu  digitālā mārketinga vietu un "izkost"to līdz kaulam un tad tikai nākamo. Arī ar analīzes rīkiem pakāpeniski pa vienam darboties nevis visu uzreiz. Es sāku ar Google analytics, tad Google search console un tad tikai ar FB iznesa kontu. Lai varu analizēt apmeklējumus no FB, kad analītiks rīki ir sataisīti.

 

Mājas lapa paša spēkiem!

13. jan. 2021, Nav komentāru
Esmu ļoti slinks cilvēks un izveidot kaut ko savu- nekad nebiju domājis. Visos kursos studentiem
pirmais jautājums bija- kāpēc man nav savs bizness un mājas lapa? Sākot vadīt lekcijas e-biznesā
un redzot, ka, ja ar to tiek galā studenti pēc mana kursa beigšanas, tad arī es varu. Sapratu, ka arī
man jāmet slinkums pie malas un jāpalīdz cilvēkiem ārpus studentu vidus. 
Vienmēr bijis uzskats, ka, izveidot kaut ko internetā, ir ļoti grūti un dārgi. Sākot padziļināti
skatīties šo vidi, sapratu, ka tas ir pa spēkam katram un to vajag arī katram darīt, jo mājaslapa
vairs nav ekstra, bet gan mūsdienu nepieciešamība.  
Pats būtiskākais: soli pa solim izdomāt, izlolot savu ideju. To uzlikt uz papīra un tikai tad ķerties
klāt mājas lapai, e-veikalam. 
Ir ļoti daudz vietnes un uzņēmumu, kur uztaisīt savu interneta vietni, bet nemaz nav tik daudz
uzņēmumu, kuri piedāvā pēc sarunas ar klientu salikt visu pa plauktiņiem un izveidot ar klietnu
pašu spēkiem pirmo e-komercijas vietni. 
Par savu mērķauditoriju uzskatu mazos uzņēmumus, kuri baidās, nezina un negrib to visu darīt,
jo tāpat jau ir labi. Bet var būt vēl labāk un, ejot kopā šo ceļu no idejas līdz realizācijai, varam
uzģenerēt vēl idejas, produktus vai pakalpojumus, kurus pat nevarējāt iedomāties.
Tad nu saliku visas prasmes un zināšanas “galvā pa plauktiņiem”, tad uz papīra un izveidoju
savu pirmo mājas lapu, FB biznesa profilu. Tiek veidots arī interneta veikals.


Lai mums kopā izdodas!


Jauna mājas lapa

13. jan. 2021, Nav komentāru

Laipni lūdzam manā jaunajā mājas lapā. Turpmāk šeit būs izvietota informācija par manu uzņēmumu, kā arī dažādi jaunumi un piedāvājumi. 

Rakstīšu ļoti vienkārša valodā un to kas ienāk prātā. Varbūt kādam noder.



Jaunākie ieraksti

  • Pirmais klātienes seminārs Digitālajā mārketingā
    17. mar. 2023
  • "Tikšanās ar uzņēmējiem" Pāvilostā - Seminārs par digitālo mārketingu
    13. mar. 2023
  • Google rīku iepazīšana
    19. feb. 2021
  • Mājas lapa paša spēkiem!
    13. jan. 2021
  • Jauna mājas lapa
    13. jan. 2021
  • Digitālā mārketinga kursi
  • Pakalpojumi
  • Konsultācijas digitālajā mārketingā
  • Mājas lapas izveide
  • Karjeras dienas skolās
  • Atsauksmes
  • Kontakti