Pāriet uz galveno saturu
Digitālais mārketings
  • Sākums
  • Digitālā mārketinga kursi
  • Video lekcijas
  • Kursu katalogs
  • Digitālais mārketings
  • Pakalpojumi
    • Digitālais mārketings
    • Digitālā mārketinga konsultācijas
    • Mājas lapas izveide
    • Karjeras dienas skolās
      • Digitālā mārketinga pamati
      • Programmēšanas pasaule un tās iespējas 21.gadsimtā
      • Iepazīsim elektronikas un elektrotehnikas pasauli
  • NVA kursi
  • Sadarbība
  • Par mani
  • Atsauksmes
  • Jaunumi
  • Kontakti

Mārketinga tendences 2026. gadā - Viedtālrunis kā tava galvenā reklāmas aģentūra

18. decembris, 2025 pl. 15:31, Nav komentāru

Mārketings tavā kabatā: Kāpēc viedtālrunis ir labāks par dārgu studiju?


Beidz gaidīt "īsto brīdi" un dārgu kameru

Daudzi uzņēmēji joprojām domā, ka, lai izveidotu labu reklāmu, ir jāalgo filmēšanas komanda, jāīrē studija un jātērē tūkstoši montāžai. Esmu redzējis, ka tieši šīs domas mūs visvairāk bremzē. Patiesība ir tāda, ka 2026. gadā tavs viedtālrunis ir jaudīgākā reklāmas aģentūra, kāda tev jebkad būs. Cilvēki vairs netic samākslotām reklāmām – viņi meklē dzīvu saturu, vērtīgus padomus un īstus cilvēkus.

Autentiskums ir jaunā kvalitāte

2026. gada digitālā mārketinga viena no tendencēm ir  atteikties no dārgām kampaņām par labu vienkāršiem viedtālruņa video. Kāpēc? Jo klients vēlas redzēt meistaru darbībā, nevis glancētu aktieri. Kad  nofilmē 30 sekunžu padomu par to, kā atšķirt kvalitatīvu materiālu no brāķa, tas piesaista vairāk klientu nekā jebkurš baneris. Tas ir mārketings, kas būvē uzticību, jo tu nevis vienkārši pārdod, bet dokumentē savu darbu un dalies ar zināšanām.


Praktiski ieteikumi: Kā sākt filmēt jau šodien?

Tev nav jābūt režisoram, lai tavi video strādātu. Lūk, kā es to daru:

  1. Dokumentē, nevis montē: Nofilmē īsu fragmentu no sava darba procesa – kā tu pako pasūtījumu, kā izskatās tavs darbgalds vai kā tu risini kādu problēmu.

  2. Sāc ar padomu: Katru dienu mēs klientiem atbildam uz vieniem un tiem pašiem jautājumiem. Nofilmē atbildi! Tas ir visvērtīgākais saturs, ko tu vari radīt.

  3. Gaisma ir galvenais: Tev nevajag prožektorus. Nostājies pretī logam dienas gaismā – un tavs video uzreiz izskatīsies profesionālāk.

  4. Skaņa ir svarīgāka par bildi: Cilvēki piedos nedaudz trīcošu kadru, bet viņi neskatīsies video, kurā neko nevar dzirdēt. Runā skaidri un turi telefonu tuvāk sev.

  5. Esi tu pats: Nav nepieciešams tēlot aktieri vai runāt pēc scenārija. Runā tā, it kā tu skaidrotu lietu labam draugam vai klientam klātienē.

Secinājums

Mārketings 2026. gadā ir par ātrumu un patiesumu. Kamēr tavi konkurenti mēnešiem plāno dārgu reklāmu, tu jau šodien vari uzrunāt tūkstošiem cilvēku, vienkārši izvelkot telefonu no kabatas. Tavs viedtālrunis ir tava brīvība un tavs izaugsmes dzinējs.  nebaidies no video satura veidošanas un parādi, ka 2026. gadā autentiskums uzvar dārgu produkciju. Regulāra, vienkārša un patiesa video satura ieviešana ikdienā. Izmanto to!

Nav komentāru

Komentēt







Jaunākie ieraksti

  • Mārketinga tendences 2026. gadā - Viedtālrunis kā tava galvenā reklāmas aģentūra
    18. dec. 2025
  • Mārketings Google SGE ērā: Kāpēc mākslīgais intelekts tagad meklē tieši tevi?
    18. dec. 2025
  • Uzticības mārketings 2026: Kāpēc personīgā autoritāte uzvar milzu budžetus?
    18. dec. 2025
  • Digitālā mārketinga tendences Latvijā 2026. gadā.
    17. dec. 2025
  • Mīti un patiesības 5. daļa: Kāpēc tava mājaslapa nekad nav pabeigta!
    26. nov. 2025
  • Mīti un patiesības 4. daļa: SEO prasa mēnešus? Kā gūt rezultātus jau šodien!
    26. nov. 2025
  • Mīti un Patiesības 3. daļa: Budžeta dubultošana nav neefektīvas reklāmas glābiņš!
    20. nov. 2025

Pirkumu grozs

Pirkumu grozs ir tukšs.

  • Sākums
  • Digitālā mārketinga kursi
  • Video lekcijas
  • Kursu katalogs
  • Pakalpojumi
  • Digitālā mārketinga konsultācijas
  • Mājas lapas izveide
  • Karjeras dienas skolās
  • Atsauksmes
  • Kontakti
  • Distances līgums
  • Privātuma politika