Digitālā mārketinga kursi 

Digitālā mārketinga un e-biznesa kursi 

Kursa tēmas:
  • EK veidi
  • EK iedalījums
  • B2B un B2C salīdzinājums
  • EK priekšrocības un trūkumi
  • EK tendences 2023. gadā
  • EK biznesa modeļa modelēšana
  • EK platformu iedalījums
  • Domēna vārds
  • EK platformu salīdzinājums
  • Mājas lapas izveide soli pa solim
  • E-veikala dizains funkcijas un dizains
  • EK juridiskie aspekti
  • Digitālā mārketinga pamati
  • Facebook un Google reklāmas iespējas
  • Mārketinga datu analīze
  • E-biznesa rīku apskats



Kursu apraksts un cena


  • Mācību metodes: Lekcijas, praktiskie darbi, diskusijas, demonstrējumi, praktiskās nodarbības.
  • Kursa ilgums ir 160 akadēmiskās stundas.  
    • teorija: 76 (no kurām 39 stundas ir neklātienē)
    • praktiskie darbi: 84 (no kurām 59 stundas ir neklātienē)
  • 13 tiešsaistes lekcijas 
  • Pieteikšanās kursiem sāksies aprīlī.
  • Kursi notiek tiešsaistē. Nodarbības notiks darbdienu vakaros -  reizi vai divas reizes nedēļā. Plkst. 18:00-21:00

  • Vienas lekcijas garums 4 akadēmiskās stundas.
  • Pēc katras lekcijas saņemsiet digitālus mācību materiālus un lekcijas ierakstu.
  • Kursu maksa ir 51,20 EUR. ( 10 % no kopējās kursu maksas )
  • Maksimālais grupas apjoms ir 25 cilvēki. Minimālais apjoms ir 10 cilvēki.
  • Kursi notiek latviešu valodā.
  • Apmācību mērķis ir sniegt izpratni par e-komercijas būtību un veidiem, un par mūsdienu interneta tehnoloģijas lietošanu biznesa procesu organizēšanā un digitālajā mārketingā. Kursa noslēguma pārbaudījums: sava mājas lapa.


Kursa atsauksmes


Pirkumu grozs

Pirkumu grozs ir tukšs.