Mācību metodes: Lekcijas, praktiskie darbi, diskusijas, demonstrējumi, praktiskās nodarbības.
Kursa ilgums ir 160 akadēmiskās stundas.
teorija: 76 (no kurām 39 stundas ir neklātienē)
praktiskie darbi: 84 (no kurām 59 stundas ir neklātienē)
13 tiešsaistes lekcijas
Pieteikšanās kursiem sāksies aprīlī.
Kursi notiek tiešsaistē. Nodarbības notiks darbdienu vakaros - reizi vai divas reizes nedēļā. Plkst. 18:00-21:00
Vienas lekcijas garums 4 akadēmiskās stundas.
Pēc katras lekcijas saņemsiet digitālus mācību materiālus un lekcijas ierakstu.
Kursu maksa ir 51,20 EUR. ( 10 % no kopējās kursu maksas )
Maksimālais grupas apjoms ir 25 cilvēki. Minimālais apjoms ir 10 cilvēki.
Kursi notiek latviešu valodā.
Apmācību mērķis ir sniegt izpratni par e-komercijas būtību un veidiem, un par mūsdienu interneta tehnoloģijas lietošanu biznesa procesu organizēšanā un digitālajā mārketingā. Kursa noslēguma pārbaudījums: sava mājas lapa.