NVA kursi strādājošajiem un bezdarbniekiem

Nodarbinātības valsts aģentūra (NVA) organizē bezdarba riskam pakļauto personu apmācību (mūžizglītība) ar kuponu metodi

Mūžizglītības pasākumu mērķis ir veicināt nodarbināto personu nepārtrauktu zināšanu un prasmju pilnveidošanu, paaugstinot konkurētspēju darba tirgū.

Pasākuma mērķa grupas

  • nodarbinātā persona vai pašnodarbinātais, kurš sasniedzis 50 gadu vecumu
  • nodarbinātā persona vai pašnodarbinātais, kuram ir darba tirgus prasībām nepietiekama izglītība vai prasmes
  • nodarbinātā persona vai pašnodarbinātais, kuram noteikta invaliditāte, vai prognozējama invaliditāte, vai persona pēc pārejošas darbnespējas, kas nepārtraukti ilgusi vismaz četrus mēnešus

Šāds kurss ir pieejams arī bezdarbniekiem. Kursu sākums 9. septembrī.

Kursus vadu Rīgas Tehniskajā universitātē un šie kursi ir bezmaksas. Ar manis vadītajiem kursiem varat iepazīties zemāk lapā. 

Digitālais mārketings un datu analīze izmantojot Google Analytics un Google Ads.

Anotācija
Pēc programmas apgūšanas izglītojamais:
  • Izprot digitālā mārketinga un reklāmas platformu darbības principus
  • Prot izveidot Google Ads kontu un iestatīt reklāmas kampaņas
  • Prot formulēt reklāmas mērķus, atslēgvārdus un izvēlēties reklāmas formātus
  • Prot izsekot kampaņas veiktspējai un analizēt rezultātus Google Ads vidē
  • Prot izmantot Google Analytics, lai analizētu mājaslapas apmeklējumu un lietotāju uzvedību
  • Prot izveidot atskaites un vizualizēt datus Google Analytics platformā
  • Izprot datu interpretācijas nozīmi lēmumu pieņemšanā mārketingā
  • Prot analizēt reklāmas kanālu efektivitāti un konversijas ceļus
  • Prot izmantot datus mērķauditorijas precīzākai noteikšanai un stratēģijas uzlabošanai
  • Prot sagatavot digitālā mārketinga analīzes pārskatu vadībai vai klientam
Digitālā mārketinga kursu tēmas

  • Ievads digitālajā mārketingā un datu analīzē
  • Google Ads un Google Analytics – platformu pārskats un savienošana
  • Google Ads konta izveide un reklāmas kampaņu struktūra
  • Mērķu noteikšana un mērķauditorijas definēšana
  • Atslēgvārdu izpēte un izvēle (Google Keyword Planner)
  • Teksta, baneru un video reklāmu veidi un pielietojums
  • Kampaņu optimizēšana: budžets, izsoles stratēģijas, reklāmu rotācija
  • Google Ads metrikas: CTR, CPC, Quality Score, konversijas
  • Google Analytics konta iestatīšana un datu uzskaite
  • Lietotāju uzvedības analīze: lapas skatījumi, sesijas, bounce rate
  • Konversiju uzskaite un mērķu iestatīšana Google Analytics vidē
  • Datu vizualizācijas un pārskati (real-time, acquisition, behavior u.c.)
  • Kampaņu efektivitātes salīdzinājums pēc kanāliem un reklāmu veidiem
  • Datu interpretācija mārketinga stratēģijas uzlabošanai

Sasniedzamie mācīšanās rezultāti

  • Digitālā mārketinga tendences. Digitālā mārketinga veidi un kanāli. Satura mārketings. Sociālo tīklu mārketings, e-pastu mārketings, digitālā mārketinga stratēģijas izveide.
  • Mājas lapas izveides process un optimizācija. Domēna vārda izvēle. SEO apskats un analītikas rīki. Google Analytics konta izveide un apskats.
  • Meta Business ( Facebook) izveide, reklāmas izveide un reklāmas analītika ar Meta Ads rīku.
  • Google Ads uzbūve. Atslēgvārdu analīze. Reklāmas izveide un optimizācija. Reklāmas budžeta optimizācija. Google Ads analītika.
    Pieteikties mācību kuponam


Digitālā mārketinga kursu atsauksmes

Efektīvi digitālā mārketinga pamatrīki

Anotācija 

Pēc programmas apgūšanas izglītojamais:

  • Izprot digitālā mārketinga jēdzienu, kanālus un rīku nozīmi
  • Prot izmantot sociālo tīklu rīkus (Facebook, Instagram, LinkedIn) satura izplatīšanai
  • Prot izveidot vizuālos materiālus ar bezmaksas dizaina rīkiem (piemēram, Canva)
  • Prot veidot e-pasta kampaņas ar MailerLite vai līdzīgiem rīkiem
  • Prot izveidot vienkāršu reklāmas kampaņu ar Meta Ads vai Google Ads rīku
  • Prot lietot SEO pamata rīkus, lai uzlabotu satura atrodamību 
  • Prot analizēt satura veiktspēju ar Google Analytics vai sociālo tīklu statistiku
  • Prot plānot mārketinga aktivitātes, izmantojot digitālus kalendārus un projektu plānošanas rīkus
  • Prot formulēt digitālā mārketinga mērķus un izvērtēt rezultātus
  • Prot pielietot dažādus rīkus integrēti vienotā mārketinga kampaņā

E-komercijas kursu tēmas

  • Digitālā mārketinga pamati: kanāli, rīki, stratēģijas
  • Mērķauditorijas definēšana un komunikācijas pielāgošana
  • Satura mārketings: teksts, attēli, video
  • Sociālo tīklu pārvaldība (Facebook, Instagram, LinkedIn)
  • E-pasta mārketings ar MailerLite vai līdzīgu rīku
  • Digitālais kalendārs un satura plānošana (Trello, Google Calendar)
  • Reklāmas rīki: Meta Ads, Google Ads – ievads un vienkārša kampaņa
  • SEO pamati un bezmaksas SEO analīzes rīki
  • Google Search Console un Google Trends datu interpretācija
  • Google Analytics: apmeklētāju uzvedības analīze
  • Sociālo tīklu veiktspējas mērījumi (Insights, Reels statistika u.c.)
  • Rīku kombinēšana vienotā kampaņā

Šie kursi ir paredzēti:

  • Iesācējiem digitālajā mārketingā, kuri vēlas apgūt pamatus un iegūt praktiskas iemaņas.
  • Uzņēmējiem un mazo uzņēmumu īpašniekiem, kuri vēlas patstāvīgi veicināt savu biznesu tiešsaistē.
  • Mārketinga speciālistiem, kuri vēlas paplašināt savas zināšanas par mājaslapu izveidi un AI rīku pielietošanu.
  • Studentiem un absolventiem, kuri vēlas veidot karjeru digitālajā mārketingā.
  • Visiem interesentiem, kuri vēlas saprast digitālā mārketinga, mājaslapu izveides un AI rīku iespējas

Mārketinga kursu atsauksmes

Kursu apraksts un cena


  • Mācību metodes: Lekcijas, praktiskie darbi, diskusijas, demonstrējumi, praktiskās nodarbības.
  • Kursa ilgums ir 80 akadēmiskās stundas.  
  • Tiešsaistes lekcijas : 60 stundas
  • Patstāvīgais darbs : 20 stundas
  • Eksāmens 4 stundas
  • 8 tiešsaistes lekcijas
  • Kursi notiek tiešsaistē. Nodarbības notiks darbdienu vakaros vai pa dienu divas  reizes nedēļā. Plkst. 17:45-21:45  un  9:00 - 13:00

  • Vienas lekcijas garums 5 akadēmiskās stundas.
  • Pēc katras lekcijas saņemsiet digitālus mācību materiālus un lekcijas ierakstu.
  • Kursu maksa - kursi ir bezmaksas
  • Maksimālais grupas apjoms ir 15 cilvēki. Minimālais apjoms ir 10 cilvēki.
  • Kursi notiek latviešu valodā.




Kursu apraksts un cena


  • Mācību metodes: Lekcijas, praktiskie darbi, diskusijas, demonstrējumi, praktiskās nodarbības.
  • Kursa ilgums ir 80 akadēmiskās stundas.  
  • Teorija: 60 stundas
  • Praktiskie darbi: 20 stundas 
  • Eksāmens 4 stundas
  • 8 tiešsaistes lekcijas
  • Kursi notiek tiešsaistē. Nodarbības notiks darbdienu rīta pusē divas  reizes nedēļā. Plkst.   9:00 - 13:00

  • Vienas lekcijas garums 5 akadēmiskās stundas.
  • Pēc katras lekcijas saņemsiet digitālus mācību materiālus un lekcijas ierakstu.
  • Kursu maksa - kursi ir bezmaksas
  • Maksimālais grupas apjoms ir 12 cilvēki. Minimālais apjoms ir 10 cilvēki.
  • Kursi notiek latviešu valodā.