Sadarbības iespējas un izmaksas

Jums jāsazinās ar mani zvanot vai rakstot un vienosimies- kā es Jums varu palīdzēt. Konsultācija ir bezmaksas un, ja varēšu palīdzēt pa telefonu- noteikti no izdarīšu. Ja vajadzēs- tiksimies klātienē vai attālināti ar kādas tiešsaistes platformas palīdzību. Saliksim kopā plānu, mērķus un termiņus. Pakalpojuma maksa var būt ļoti dažāda, jo pakalpojumu un konsultāciju spektrs var būt ļoti dažāds. 


Kas attiecas par manis pasniegtajiem kursiem, tad vispirms vienosimies par Jums vēlamo kursu saturu, laiku un apmācību ilgumu. Vienosimies par abām pusēm pieejamiem nodarbību laikiem un formātu – tiešsaiste vai klātiene. Kursa cenu ietekmē formāts ( klātiene vai tiešsaiste) un cik stundu kurss tas ir. Cenšos apmācīt auditoriju līdz 20 cilvēkiem. Īpašas vēlmes un risinājumus vienmēr varam atrunāt atsevišķi.


Sazināties par sadarbību

Digitālā mārketinga kursi uzņēmumiem vai pašvaldībām

Kursi ir pieejami dažādiem grupu lielumiem. Kursu saturu saskaņosim pirms kursu uzsākšanas un mācīšu Jums tieši tās lietas, kurās Jums visvairāk nepieciešamas. Kursa garums un intensitāte arī ir iepriekš saskaņojama. Kursu garums ir, sākot no 4 līdz 50 akadēmiskajām stundām.  Kursi notiek gan tiešsaistē, gan klātienē izbraucot pie Jums. Kursā iekļautās tēmas var tik mainītas vai papildinātas pēc Jūsu vēlmēm.

Varu novadīt semināru vai meistarklasi par jebkuru tēmu no maniem kursiem. Par tēmām varat iepazīties zemāk.



Digitālā mārketinga kursu tēmas

Atsauksmes par digitālā mārketinga meistarklasēm:

Latvijas Biškopības biedrības atsauksme

Šī gada sākumā uzrunājām Gintu Krūmiņu no Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) par sadarbībai un semināru vadīšanai mūsu organizācijas biedriem – biškopjiem. Komunikācija ar Gintu bija viegla, tika uzklausītas problēmas un vēlamais iznākums, tika pielāgoti semināru temati, izstrādāts semināru plāns, kas deva labu priekšstatu par semināru saturu un kvalitāti. Seminārā Gints teorētiskas zināšanas pasniedza viegli, skaidri un saprotami, ar reāliem dzīves piemēriem un salīdzinājumiem, kas lika mūsu auditorijai vieglāk izprast lietu būtību.

Arī semināra klausītāji atzinīgi novērtēja Ginta stāstīto un pozitīvi vērtēja iegūtās zināšanas, jāpiebilst, ka lielākā auditorijas daļi bija svešs digitālais mārketings un viss kas ar to saistīts, domāju, ka pēc semināru cikla pamati tik īsā laikā tika ielikti. Īpaši novērtēju, ka Gints piedāvāja arī praktisko semināru – nodarbības laikā soli pa solim parādīt, kā izveidot vienkāršu mājaslapu pašu spēkiem.

Komunikācija bija profesionāla, bet tajā pašā laikā draudzīga, kas ļāva justies brīvi, iesaistīties, uzdot jautājumus un diskutēt.

Kopumā – ļoti vērtīga pieredze, kā man semināru organizatorei, gan semināra dalībniekiem. Kopējais dalībnieku skaits semināru ciklā šī gada janvārī un februārī "Digitālais mārketings atpazīstamībai un produkta noieta veicināšanai" un "Mūsdienīga tīmekļa vietne un izveides paraugdemonstrējums" sasniedza 450 dalībniekus.

Iesaku ikvienam sadarboties ar Gintu, kurš kā zivs peld digitālā mārketinga ūdeņos.

Ar sveicieniem,

Arta Kalinka

Latvijas Biškopības biedrība

_________________________

www.medus.lv


Biedrība „Zināšanu un inovācijas sabiedrība” atsauksme

Atsauksme par semināru ciklu “Biznesa garšvielu meistarklases Tavam uzņēmumam” Biedrības “Zināšanu un inovācijas sabiedrība” vārdā apliecinu, ka 2024. gada 08. un 22.martā lektors Gints Krūmiņš vadīja piecu stundu nodarbību par digitālā mārketinga instrumentiem mazajiem un vidējiem uzņēmumiem biedrības organizētajā semināru ciklā “Biznesa garšvielu meistarklase Tavam uzņēmumam”. Pasākumu rīkoja Rīgas plānošanas reģions Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instrumenta 2014. - 2021.gada perioda programmas “Vietējā attīstība, nabadzības mazināšana un kultūras sadarbība” projekta Nr. 5-50/EEZ/INP-002 “Uzņēmējdarbības atbalsta pasākumi Rīgas plānošanas reģionā / SUPPORT RPR- VEST” ietvaros sadarbībā ar Ropažu un Mārupes novadu pašvaldībām. Seminārā kopā piedalījās 53 dalībnieki no dažādiem uzņēmumiem. Semināra saturs aptvēra: • digitālā mārketinga kanālu un formātu pārskatu; • sociālo tīklu stratēģiju un rīku praktisku demonstrējumu; • mājaslapu un SEO optimizācijas paņēmienus; • obligātos digitālā mārketinga rīkus produktivitātes paaugstināšanai. Lektors nodrošināja skaidru teorētisko ietvaru un ilustrēja tēmas ar konkrētiem piemēriem no MVU prakses. Īpaši vērtīgas bija darba lapas un pašnovērtējuma uzdevumi, kas ļāva nekavējoties izvērtēt mūsu uzņēmuma digitālā mārketinga stiprās un vājās puses, kā arī definēt prioritāros uzlabojumus – mājaslapas SEO auditu, mērķauditorijai pielāgota satura izstrādi un sociālo tīklu reklāmu testēšanu. Seminārā tika demonstrētas arī mākslīgā intelekta (MI) iespējas – piemēram, kā ar MI balstītiem satura ģeneratoriem, čatbotiem un reklāmu optimizācijas rīkiem var paātrināt kampaņu sagatavošanu un būtiski palielināt digitālā mārketinga atdevi. Seminārs tika vadīts profesionāli, ar fokusētu saturu un aktīvu dalībnieku iesaisti. Visi 5 stundu lekcijas dalībnieki sniedza pozitīvu atgriezenisko saiti. Ar cieņu, Vita Brakovska Biedrības “Zināšanu un inovācijas sabiedrība”



ES VARU

Palīdzēt Jūsu biznesu digitalizēt un to attīstīt jaunos pārdošanas kanālos internetā.

Soli pa solim izprast, kā strādāt internetā, ja Jums jau ir savs uzņēmums vai tikai biznesa ideja.

Izveidosim kopā Jūsu pareizo biznesa modeli.

Palīdzēt izveidot mājaslapu saviem spēkiem.

Palīdzēt klientiem Jūs atrast sociālajos tīklos.

Izpētīt konkurentus un būt tiem soli priekšā.

Izpētīt Jūsu klientus un būt tur- kur viņi ir.

Palīdzēt saprast, kāpēc Jums jābūt internetā.

Izveidot izcilu klientu apkalpošanu.

Online vidi padarīt maksimāli tuvu tradicionālajam biznesam.

Atrast tieši to "odziņu" kas ir Jums un nevienam citam- izcelt to.

ES NEVARU

Visu izdarīt Jūsu vietā.

Izveidot biznesu Jūsu vietā.

Nomelnot, apmelot Jūsu konkurentus, jo ar viņiem ir jādraudzējas.

Nomaksāt rēķinus Jūsu vietā.

Ciest sliktus un neapmierinātus pārdevējus.

Iedzert siltu alu :)

Neesmu burvis un nav burvju nūjiņa Jūsu biznesam, ja man tā būtu -strādātu cirkā.