Pāriet uz galveno saturu
Digitālais mārketings
  • Sākums
  • Digitālā mārketinga kursi
  • Video lekcijas
  • Kursu katalogs
  • Digitālais mārketings
  • Pakalpojumi
    • Digitālais mārketings
    • Digitālā mārketinga konsultācijas
    • Mājas lapas izveide
    • Karjeras dienas skolās
      • Digitālā mārketinga pamati
      • Programmēšanas pasaule un tās iespējas 21.gadsimtā
      • Iepazīsim elektronikas un elektrotehnikas pasauli
  • NVA kursi
  • Sadarbība
  • Par mani
  • Atsauksmes
  • Jaunumi
  • Kontakti

Google rīku iepazīšana

19. februāris, 2021 pl. 10:46, Nav komentāru

Mājas lapu izveidoju paša spēkiem. Daudz draugu un radinieku ( pēc uzzināšanas par mājas lapu ) sāka labot paviršības un pareizrakstības kļūdas. Ļoti labu feedback iedeva- ko palabot utt. Tiešām liels paldies par to. Noteikti iesaku pirms publicēt kaut ko, iedot to pārlasīt, palabot cilvēkam ar labākām zināšanām kā pašam ir un tā teikt arī "skats no malas" palīdz ieraudzīt kļūdas, ko ikdienā neredzi. 

Pašam lapa patika pirmās pāris dienas, pēc tam visu pārtaisīju, līdz atverot mājas lapu- man tā atkal patīk. Ar Mozello atbalsts   bija ļoti viegli pārtaisīt lapu, atrast bildes un  tās piekoriģēt ar saviem tekstiem un efektiem. 

Un tad sākās draudzības meklējumi ar Google un Facebook. Ja godīgi, tad ar Google bija vieglāk un plūdenāk, nekā ar FB. Gan Google analytics, Google ad, Google Search Consol, Google My Business draudzība un sapratne bija uzreiz.. FB ir cipmerlīgāks un grūtāk labojams, ja kļūdies bildē, ierakstā vai reklāmas veida izvēlē.  Lai izveidotu FB biznesa kontu, vajadzēja palasīt pamacības nevis kā ar Google produktiem- viss notiek dabiski,bez pamācības. 

Uztaisot to visu un saliekot mājas lapā Google search ID un FB pixel, mājas lapa sāka parādīties Google analytics. Tiešām foršs un ērts rīks, daudz ko pētīt, analizēt un parāda ikdienas tendences mājas lapā. Katru rītu ceļos un vairs pirmās nelasu sporta ziņas, bet gan skatos iepriekšējās dienas veikumu Google analitics. Par to sīkāk citreiz. 

Ar FB bija grūtāk, jo ir vairākas lapas uz kurām jāiet, jāskatās un jāpēta. Naudiņu gan Google reklāma, gan FB reklāma noņem ātri un bez sāpēm. Ļoti testējis neesmu, bet pamēģināju, lai saprastu, kā un kas notiek. Lielākiem testiem pievērsīšos tuvākajā laikā. Abās reklāmas ir iztērēts ap 100 eur mēnesī, nedaudz ieskats ir un analīzei dati pietiek. Ir arī pirmie rezultāti no reklāmas. Tagad gan vēl man abas reklāmas strādā kā degšķidrums, gatavojot ogles cepšanai. Gribas sasniegt to "gatavo ogļu līmeni"- tas ir organisko apmeklējumu skaitu mājas lapai. Tas ir ilgs un grūts darbs, bet pie tā strādāju tagad, veidojot saturu, kā arī pieliekot un rediģējot META aprakstus, TITLE aprakstus utt.

Man secinājums ir - vajag sākt ar vienu  digitālā mārketinga vietu un "izkost"to līdz kaulam un tad tikai nākamo. Arī ar analīzes rīkiem pakāpeniski pa vienam darboties nevis visu uzreiz. Es sāku ar Google analytics, tad Google search console un tad tikai ar FB iznesa kontu. Lai varu analizēt apmeklējumus no FB, kad analītiks rīki ir sataisīti.

 


Nav komentāru

Komentēt







Jaunākie ieraksti

  • Lai parādītos Google augšgalā: kas jāzina, veidojot efektīvu Google Search reklāmu
    8. apr. 2025
  • Pirms klikšķināt "Publicēt": kas jāzina, veidojot efektīvu Facebook reklāmu!
    8. apr. 2025
  • Writesonic - mans labākais palīgs no AI digitālajā mārketingā.
    4. mar. 2025
  • Digitālais mārketings 2024. gadā
    21. jan. 2025
  • AI atsauksme par maniem kursiem :)
    8. jan. 2025
  • Labākais AI palīgs digitālajā mārketingā: detalizēts 3 populārāko rīku salīdzinājums
    7. jan. 2025
  • Digitālā mārketinga tendences Latvijā 2025. gadā: Rīki, kas pārveidos tavu biznesu
    2. jan. 2025

Pirkumu grozs

Pirkumu grozs ir tukšs.

  • Sākums
  • Digitālā mārketinga kursi
  • Video lekcijas
  • Kursu katalogs
  • Pakalpojumi
  • Digitālā mārketinga konsultācijas
  • Mājas lapas izveide
  • Karjeras dienas skolās
  • Atsauksmes
  • Kontakti
  • Distances līgums
  • Privātuma politika