Pāriet uz galveno saturu
Digitālais mārketings
  • Sākums
  • Digitālā mārketinga kursi
  • Video lekcijas
  • Kursu katalogs
  • Digitālais mārketings
  • Pakalpojumi
    • Digitālais mārketings
    • Digitālā mārketinga konsultācijas
    • Mājas lapas izveide
    • Karjeras dienas skolās
      • Digitālā mārketinga pamati
      • Programmēšanas pasaule un tās iespējas 21.gadsimtā
      • Iepazīsim elektronikas un elektrotehnikas pasauli
  • NVA kursi
  • Sadarbība
  • Par mani
  • Atsauksmes
  • Jaunumi
  • Kontakti

Pirmais klātienes seminārs Digitālajā mārketingā

17. marts, 2023 pl. 16:08, Nav komentāru

Pirmais klātienes seminārs Digitālajā mārketingā


👉 Pāvilostā viesnīcas OTTO HOTEL&SUN semināru zālē šī gada ceturtā Dienvidkurzeme Travel rīkotā tikšanās mūsu novada tūrisma uzņēmējiem, gidiem un citiem ar tūrismu saistītiem pārstāvjiem.

Tikšanās ievadā Dienvidkurzeme Travel direktore Ieva Skābarde iepazīstināja ar 2022. gada tūrisma statistiku novadā un pastāstīja, kā veicies tūrisma jomā. Kā liecina apkopotā informācija, pēc Covid-19 ierobežojumiem tūrisma nozare ir ne tikai atdzīvojusies, bet pat uzplaukusi ar jaunu jaudu.
🖥 Šajā reizē pie interesentiem viesojās KG Konsultācijas valdes loceklis Gints Krūmiņš.
🔴 Ar semināra dalībniekiem viņš runāja par sociālo tīklu mārketingu, reklāmu izveidi un analīzi. Sarunas pirmajā daļā lektors iepazīstināja ar vienkāršām iespējām, kā izveidot sava uzņēmuma mājaslapu un rīkiem, kas šo procesu atvieglo, kā arī skaidroja svarīgākos nosacījumus:
➡ saprotama adrese,
➡ maz, bet konkrēta teksta,
➡ viegli saprotams uzņēmuma piedāvājums,
➡ pārskatāms vizuālais noformējums,
➡ ātra, ērta navigācija,
➡ viegls iepirkšanās process (ja tādu piedāvā mājaslapa).
Tālāk saruna risinājās par digitālajiem mārketinga rīkiem un to izmantošanu: mājaslapām, blogiem, sociālajiem mēdijiem, mobilajām aplikācijām un citiem, vienlaikus norādot, ka atsevišķas iedzīvotāju grupas joprojām plaši izmanto tādus tradicionālos mārketinga rīkus kā reklāmas televīzijā. Savukārt agrāk tik ļoti ierastās afišas, bukleti un dažādi citi apjomīgi iespieddarbi jāpārdomā, lai teksta daļas būtu pēc iespējas īsākas un konkrētākas.
Sarunas noslēgumā tika stāstīts par sociālo mēdiju nozīmi un satura veidošanu, lai tas būtu efektīvs un saturisks. Ikviens uzņēmējs, kurš bija pieteicies un apmeklēja tikšanos varēja saņemt bezmaksas konsultāciju savu digitālo rīku efektīgai darbībai. 

Vairāk : Digitālā mārketinga seminārs

Nav komentāru

Komentēt







Jaunākie ieraksti

  • Lai parādītos Google augšgalā: kas jāzina, veidojot efektīvu Google Search reklāmu
    8. apr. 2025
  • Pirms klikšķināt "Publicēt": kas jāzina, veidojot efektīvu Facebook reklāmu!
    8. apr. 2025
  • Writesonic - mans labākais palīgs no AI digitālajā mārketingā.
    4. mar. 2025
  • Digitālais mārketings 2024. gadā
    21. jan. 2025
  • AI atsauksme par maniem kursiem :)
    8. jan. 2025
  • Labākais AI palīgs digitālajā mārketingā: detalizēts 3 populārāko rīku salīdzinājums
    7. jan. 2025
  • Digitālā mārketinga tendences Latvijā 2025. gadā: Rīki, kas pārveidos tavu biznesu
    2. jan. 2025

Pirkumu grozs

Pirkumu grozs ir tukšs.

  • Sākums
  • Digitālā mārketinga kursi
  • Video lekcijas
  • Kursu katalogs
  • Pakalpojumi
  • Digitālā mārketinga konsultācijas
  • Mājas lapas izveide
  • Karjeras dienas skolās
  • Atsauksmes
  • Kontakti
  • Distances līgums
  • Privātuma politika