Pāriet uz galveno saturu
Digitālais mārketings
  • Sākums
  • Digitālā mārketinga kursi
  • Video lekcijas
  • Kursu katalogs
  • Digitālais mārketings
  • Pakalpojumi
    • Digitālais mārketings
    • Digitālā mārketinga konsultācijas
    • Mājas lapas izveide
    • Karjeras dienas skolās
      • Digitālā mārketinga pamati
      • Programmēšanas pasaule un tās iespējas 21.gadsimtā
      • Iepazīsim elektronikas un elektrotehnikas pasauli
  • NVA kursi
  • Sadarbība
  • Par mani
  • Atsauksmes
  • Jaunumi
  • Kontakti

Mīti un patiesība digitālajā mārketingā. Kāpēc tavs digitālais mārketings nav efektīvs?

7. novembris, 2025 pl. 10:37, Nav komentāru

Jūs esat mazs vai vidējs uzņēmums. Jūs zināt, ka digitālais mārketings ir nepieciešamība nevis ekstra mūsdienās . Jūs mēģināt darīt visu: publicējat saturu sociālajos tīklos, reizēm izveidojiet maksas reklāmas Facebook un Google reklāmu un cenšaties laiku pa laikam uzrakstīt blogu.

Tomēr rezultāts ir neapmierinošs:

  • Mārketings prasa pārāk daudz laika.

  • Reklāmas budžets tiek tērēts bez redzamas atdeves.

  • Katru nedēļu šķiet, ka jāmācās kāda jauna platforma vai rīks.

Kāpēc tā notiek? Tāpēc, ka digitālo mārketingu joprojām ieskauj vairāki mīti. Mīti, kas liek jums tērēt laiku un naudu nepareizās vietās.

Šis ir pirmais no blogu sērijas, kurā mēs atmaskosim 5 izplatītākos mītus, ar kuriem saskaras katrs MVU, kas pats veic mārketingu. Sāksim ar lielāko mītu, kas noslogo jūsu ikdienu.


Galvenais mīts: "Manā rīcībā esošie digitālā mārketinga rīki ir pārāk sarežģīti, lai tos saprastu."

Mīts: Bieži šķiet, ka digitālā mārketinga panākumi ir atkarīgi no dārgu, aģentūrām pieejamu rīku pārzināšanas un sarežģītu algoritmu atšifrēšanas. Šis mīts liek domāt, ka, ja neesi tehnoloģiju "guru" vai tev nav dārga aģentūra, tev nav cerību. Tā rezultātā MVU bieži vien baidās pat pieskarties Google Ads vai Google Analytics.

Patiesība: Tev nav nepieciešami sarežģīti rīki; tev ir nepieciešama stratēģija un prioritātes.

Kā MVU ar ierobežotiem resursiem, jūsu galvenā kļūda ir mēģināt darīt visu. Digitālajā mārketingā vislielāko atdevi dod fokuss un pamatu pārzināšana.

Ko tev vajadzētu zināt:

  1. Fokuss uz naudu, nevis popularitāti: Mazāk uztraucieties par sekotāju skaitu un vairāk par to, kurš kanāls patiesībā nes ienākumus.

  2. Uzticami pamati: Vislielāko vērtību ilgtermiņā dod rīki un kanāli, kas pieder jums – e-pasta saraksts un labi optimizēts blogs (SEO).

  3. Datu valoda: Jums nav jāprot programmēt, bet jums ir jāmācās "lasīt" datus (piemēram, Google Analytics 4).

Mans viedoklis: Rīki, kas šķiet sarežģīti, patiesībā ir tikai instrumenti. Bez stratēģijas tie ir bezjēdzīgi. Ja tu sapratīsi, kuru pogu un kāpēc nospiest, tu varēsi gūt rezultātus pats, bez aģentūras. Pamatu apgūšana atbrīvos tavu laiku un budžetu, fokusējoties uz to, kas patiešām pārdod.


Iegūsti skaidru ceļvedi

Šis ir tikai sākums. Lai pārvērstu haosu stratēģijā un sāktu gūt reālu atdevi no sava digitālā mārketinga, tev ir nepieciešams skaidrs rīcības plāns.

Nākamajā rakstā es atmaskošu : Mīts 2: "Man vajag visas platformas, un man tur jāpublicē katru dienu." (Un kāpēc fokuss uz 1–2 kanāliem dos tev milzīgu priekšrocību).

Vai tu vēlies iegūt visu stratēģiju uzreiz? Negaidi nākamos rakstus – sāc mācīties jau šodien! Mani kursi ir veidoti tieši MVU, kas vēlas pārvaldīt savu digitālo mārketingu efektīvi un gūt reālus rezultātus bez dārgas aģentūras palīdzības.

Uzzini vairāk par Ginta Krūmiņa digitālā mārketinga kursiem un sāc strādāt gudrāk!
Pirkt mārketinga kursus

Nav komentāru

Komentēt







Jaunākie ieraksti

  • Mīti un patiesība digitālajā mārketingā 2. daļa: Kāpēc mēģinājumi būt visur tērē jūsu laiku un budžetu?
    7. nov. 2025
  • Mīti un patiesība digitālajā mārketingā. Kāpēc tavs digitālais mārketings nav efektīvs?
    7. nov. 2025
  • Kā atrast pareizos atslēgvārdus savam mazajam biznesam bez dārgiem rīkiem?
    29. okt. 2025
  • Kā mazam uzņēmumam radīt 10 noderīgas idejas saturam 30 minūtēs?
    23. okt. 2025
  • Kā sākt savu ceļu digitālajā mārketingā? Pirmie 5 soļi.
    15. aug. 2025
  • Jūsu pirmā mājaslapa: Kā sākt ar Mozello un izvēlēties domēnu?
    1. aug. 2025
  • Google Analytics 4 (GA4) iesācējiem: Kā analizēt mājaslapas datus un pieņemt labākus lēmumus?
    30. jūl. 2025

Pirkumu grozs

Pirkumu grozs ir tukšs.

  • Sākums
  • Digitālā mārketinga kursi
  • Video lekcijas
  • Kursu katalogs
  • Pakalpojumi
  • Digitālā mārketinga konsultācijas
  • Mājas lapas izveide
  • Karjeras dienas skolās
  • Atsauksmes
  • Kontakti
  • Distances līgums
  • Privātuma politika