Pāriet uz galveno saturu
Digitālais mārketings
  • Sākums
  • Digitālā mārketinga kursi
  • Video lekcijas
  • Kursu katalogs
  • Digitālais mārketings
  • Pakalpojumi
    • Digitālais mārketings
    • Digitālā mārketinga konsultācijas
    • Mājas lapas izveide
    • Karjeras dienas skolās
      • Digitālā mārketinga pamati
      • Programmēšanas pasaule un tās iespējas 21.gadsimtā
      • Iepazīsim elektronikas un elektrotehnikas pasauli
  • NVA kursi
  • Sadarbība
  • Par mani
  • Atsauksmes
  • Jaunumi
  • Kontakti

Kā sākt savu ceļu digitālajā mārketingā? Pirmie 5 soļi.

15. aug. 2025, Nav komentāru

Mūsdienās digitālais mārketings vairs nav izvēle, bet gan nepieciešamība, ja vēlaties veicināt sava biznesa atpazīstamību. Ja šī tēma jums šķiet sarežģīta, neuztraucieties! Esmu sagatavojis vienkāršu ceļvedi ar pieciem galvenajiem soļiem, kas palīdzēs jums droši uzsākt savu digitālā mārketinga ceļu.

1. solis: Izproti pamatus un definē mērķus

Pirms sākat rīkoties, ir svarīgi saprast, kas ir digitālais mārketings un kādi ir tā galvenie kanāli. Padomājiet, kādi ir jūsu mērķi – vai vēlaties palielināt pārdošanas apjomus, iegūt vairāk sekotāju sociālajos tīklos vai uzlabot mājaslapas apmeklējumu skaitu. Skaidrs plāns un skaidri definēti mērķi ir veiksmes atslēga.

2. solis: Iepazīsti savu auditoriju un veido saturu

Digitālā mārketinga panākumi ir atkarīgi no tā, cik labi jūs izprotat savu auditoriju. Izpētiet, kas ir jūsu klienti, kur viņi pavada laiku tiešsaistē un kādas problēmas viņi risina. Pēc tam sāciet veidot atbilstošu saturu – tekstus, attēlus un video. Lai to izdarītu, varat izmantot bezmaksas dizaina rīkus, piemēram, Canva.

3. solis: Izvēlies kanālus un plāno savas aktivitātes

Nevajag censties būt visur vienlaikus! Izvēlieties tos digitālā mārketinga kanālus, kas vislabāk atbilst jūsu mērķauditorijai. Populārākās platformas ir Facebook, Instagram. Apsveriet arī e-pasta mārketingu, izmantojot tādus rīkus kā MailerLite. Lai visu sakārtotu, plānojiet savas aktivitātes ar digitālajiem kalendāriem vai projektu plānošanas rīkiem, piemēram, Trello vai Google Calendar.

4. solis: Apgūsti SEO un sāc ar pirmajām reklāmām

Lai jūsu saturs sasniegtu vairāk cilvēku, ir svarīgi apgūt SEO pamatus. Tas palīdzēs uzlabot jūsu mājaslapas redzamību meklētājprogrammās. Kad jūtaties gatavs, uzsāciet savas pirmās vienkāršās reklāmas kampaņas, izmantojot Meta Ads vai Google Ads rīkus. Jums nav jābūt ekspertam – sāciet ar nelielu budžetu un pakāpeniski apgūstiet platformas.

5. solis: Analizē un pielāgo savu stratēģiju

Lai saprastu, kas darbojas un kas ne, ir būtiski analizēt savus rezultātus. Izmantojiet tādus rīkus kā Google Analytics, lai izsekotu mājaslapas apmeklētāju uzvedību un sociālo tīklu statistiku. Šie dati palīdzēs jums pielāgot savu stratēģiju un pieņemt labākus lēmumus nākotnē.

Uzmanīgi sekojot šiem pieciem soļiem, jūs varat sākt veidot spēcīgu digitālā mārketinga klātbūtni. Atcerieties – svarīgākais ir sākt un mācīties procesā!


Vēlies to visu iemācīties?

Jūsu pirmā mājaslapa: Kā sākt ar Mozello un izvēlēties domēnu?

1. aug. 2025, Nav komentāru

Vai vēlaties izveidot savu pirmo mājaslapu, bet nav ne mazāko programmēšanas zināšanu? Lieliski! Mūsdienās tas vairs nav šķērslis. Šis ceļvedis soli pa solim parādīs, kā izveidot efektīvu mājaslapu, izmantojot vienkāršu un intuitīvu rīku, kā arī palīdzēs izvēlēties īsto domēna vārdu, kas ir jūsu digitālā vizītkarte.

1. solis: Viss sākas ar domēna vārdu

Domēna vārds (piemēram, jusuuznemums.lv) ir jūsu mājaslapas adrese internetā. Tas ir pirmais, ko redzēs jūsu klienti, un tas spēlē milzīgu lomu jūsu zīmola atpazīstamībā.

Kā izvēlēties labu domēna vārdu?

  • Vienkāršs un viegli atcerams: Izvairieties no sarežģītiem vārdiem, garām frāzēm vai defisēm. Jo īsāks un vienkāršāks, jo labāk.

  • Atspoguļo jūsu zīmolu: Ideāli, ja domēna vārds ir tieši jūsu uzņēmuma nosaukums. Ja tas ir aizņemts, varat pievienot vietu (piemēram, jusuuznemumsriga.lv) vai nozares atslēgvārdu (piemēram, jusuuzņemumabuvnieciba.lv).

  • Izvēlieties pareizo paplašinājumu:

    • .lv ir lielisks, ja jūsu mērķauditorija ir tikai Latvijā. Tas rada uzticamību.

    • .com ir vispasaules standarts un ir piemērots, ja plānojat paplašināties ārpus Latvijas.

    • Ir arī citi paplašinājumi, piemēram, .biz, .org, taču mazajiem uzņēmumiem vislabāk derēs .lv vai .com.

Pirms reģistrējat, pārbaudiet, vai domēna vārds ir brīvs. To varat izdarīt, piemēram, nic.lv lapā, kur varat pārbaudīt brīvo .lv domēnu pieejamību un atrast informāciju par domēnu reģistratoriem.

2. solis: Platformas izvēle – Mozello

Mājaslapu veidošanas platformu ir daudz, bet Mozello ir lielisks sākumpunkts, jo tas ir īpaši izstrādāts, domājot par vienkāršību un Latvijas tirgu. Jums nav jāzina nekāds kods!

Kāpēc Mozello ir piemērots iesācējiem?

  • Intuitīvs "velc un nomet" (drag-and-drop) redaktors: Jūs varat veidot un pielāgot lapas izkārtojumu, vienkārši pārvietojot elementus (teksta blokus, attēlus, pogas).

  • Gatavas veidnes: Platforma piedāvā daudzas profesionāli izstrādātas veidnes, kuras varat izmantot kā pamatu. Viss, kas jums jādara, ir jāaizstāj paraugteksts un attēli ar saviem.

  • Vienots risinājums: Cenas plānā ir iekļauts gan domēns, gan hostings, kas atvieglo darbu, jo jums nav par to jāuztraucas atsevišķi.

3. solis: Mājaslapas struktūra un saturs

Pirms sākat veidot lapu, padomājiet par tās struktūru. Kādas lapas jums ir nepieciešamas, lai sniegtu visu svarīgo informāciju?

Pamata lapas, kas nepieciešamas gandrīz katrai mājaslapai:

  1. Sākumlapa (Home): Jūsu mājaslapas "seja". Tajā ir jābūt galvenajai informācijai par jums vai jūsu biznesu, kas piesaista apmeklētāja uzmanību.

  2. Par mums (About Us): Pastāstiet savu stāstu. Kas jūs esat, ko darāt un kāpēc to darāt. Tas palīdz veidot personisku saikni ar klientiem.

  3. Pakalpojumi/Produkti (Services/Products): Detalizēti aprakstiet, ko jūs piedāvājat.

  4. Galerija (Gallery) vai Portfolio: Vizualizējiet savu darbu ar attēliem vai video.

  5. Kontakti (Contact): Norādiet savu e-pastu, tālruņa numuru, adresi un darba laiku. Pievienojiet arī kontaktformu, lai klienti varētu ar jums viegli sazināties.

4. solis: Uzsākam darbu ar Mozello

  1. Reģistrācija un veidnes izvēle: Dodieties uz Mozello vietni un izveidojiet kontu. Pēc tam izvēlieties sev tīkamāko veidni no piedāvātajām.

  2. Satura pievienošana: Aizstājiet veidnes saturu ar savu tekstu un attēliem. Pievērsiet uzmanību:

    • Teksts: Tam jābūt skaidram, kodolīgam un viegli lasāmam. Izmantojiet virsrakstus, lai atdalītu informāciju.

    • Attēli: Pārliecinieties, ka attēli ir augstā kvalitātē. Nelieciet pārāk lielus attēlu failus, jo tie var palēnināt lapas ielādi.

  3. Domēna vārda pievienošana: Dodieties uz sadaļu "Iestatījumi" un pievienojiet izvēlēto domēna vārdu. Mozello pats piedāvās to reģistrēt, kas ir ļoti ērti. Ja jums jau ir domēns, platforma sniegs precīzas instrukcijas, kā to pievienot.

  4. Publikācija: Kad esat gatavs, nospiediet pogu "Publicēt". Jūsu mājaslapa tagad ir redzama visā pasaulē!

5. solis: Pēc mājaslapas palaišanas

  • Pievienojiet Google Analytics 4 (GA4): Mozello ļauj viegli pievienot GA4, ievietojot mērīšanas ID. Tas palīdzēs jums saprast, cik daudz cilvēku apmeklē jūsu lapu, kuras lapas viņi skatās un no kurienes viņi nāk.

  • Regulāri atjaunojiet saturu: Lai jūsu mājaslapa būtu dzīva un piesaistītu apmeklētājus, atjaunojiet informāciju, pievienojiet jaunus attēlus vai izveidojiet nelielu bloga sadaļu.

  • Dalieties ar to sociālajos tīklos: Paziņojiet saviem sekotājiem, ka jūsu mājaslapa ir gatava!

Mājaslapas izveide ar tādiem rīkiem kā Mozello ir vienkāršs un pieejams process. Sāciet ar šiem soļiem un soli pa solim izveidojiet savu digitālo klātbūtni!

Google Analytics 4 (GA4) iesācējiem: Kā analizēt mājaslapas datus un pieņemt labākus lēmumus?

30. jūl. 2025, Nav komentāru

Google Analytics 4 (GA4) iesācējiem: Kā analizēt mājaslapas datus un pieņemt labākus lēmumus?

Ja jums pieder mājaslapa, viena no svarīgākajām lietām ir saprast, kas notiek ar jūsu apmeklētājiem. Cik daudz cilvēku apmeklē jūsu vietni? Kuras lapas viņi skatās? Kā viņi atrada jūsu vietni? Atbildes uz šiem jautājumiem sniedz Google Analytics 4 (GA4) – jaunākā un jaudīgākā Google analītikas platformas versija. Šis raksts ir paredzēts tieši jums, ja esat iesācējs un jums vēl nav GA4 uzstādīts.

Kas ir Google Analytics 4 un kāpēc tas ir svarīgs?

GA4 ir bezmaksas rīks, kas vāc datus par lietotāju uzvedību jūsu mājaslapā (un mobilajās lietotnēs, ja tādas ir). Atšķirībā no iepriekšējās Universal Analytics (UA) versijas, GA4 ir orientēts uz notikumiem (events) nevis sesijām. Tas nozīmē, ka tas vāc daudz detalizētākus datus par katru lietotāja darbību jūsu vietnē, piemēram:

  • lapu skatījumiem;

  • klikšķiem uz pogām;

  • video skatījumiem;

  • failu lejupielādēm.

Kāpēc tas ir svarīgi? Šie dati palīdz jums saprast:

  • Kas darbojas un kas ne: Uzziniet, kurš saturs ir populārākais, un kur apmeklētāji pamet jūsu vietni.

  • Optimizēt mārketinga kampaņas: Redziet, kuras mārketinga aktivitātes piesaista visvairāk kvalificētu apmeklētāju.

  • Uzlabot lietotāju pieredzi: Identificējiet problēmas, kas apgrūtina navigāciju vai mērķu sasniegšanu jūsu vietnē.

  • Pieņemt datu vadītus lēmumus: Neļaujiet minējumiem, bet gan reāliem datiem virzīt jūsu biznesa attīstību.

Kā uzstādīt Google Analytics 4 savā mājaslapā (piemēram, Mozello)?

Uzstādīšana var šķist sarežģīta, taču patiesībā tas ir diezgan vienkārši, īpaši, ja izmantojat platformas kā Mozello.

1. solis: Izveidojiet GA4 īpašumu (Property)

  • Atveriet Google Analytics un piesakieties ar savu Google kontu.

  • Ja jums jau ir Analytics konts, kreisajā sānjoslā noklikšķiniet uz "Administrēt" (Admin) un pēc tam uz "Izveidot īpašumu" (Create Property).

  • Ja jums nav Analytics konta, noklikšķiniet uz "Sākt mērīšanu" (Start measuring) un sekot norādēm.

  • Aizpildiet informāciju par savu īpašumu (mājaslapas nosaukums, laika josla, valūta). Pārliecinieties, ka esat izvēlējies Google Analytics 4 īpašumu.

2. solis: Iestatiet datu plūsmu (Data Stream)

  • Pēc īpašuma izveides jums tiks piedāvāts izvēlēties datu plūsmas veidu. Izvēlieties "Tīmeklis" (Web).

  • Ievadiet savas mājaslapas URL (piemēram, https://www.jusu-lapa.lv) un plūsmas nosaukumu.

  • Pēc plūsmas izveides jums tiks parādīts "Mērīšanas ID" (Measurement ID) (piemēram, G-XXXXXXXXXX). Šis ir svarīgs ID, kas jums būs nepieciešams!

3. solis: Pievienojiet GA4 kodu savai mājaslapai (piemēram, Mozello)

Lielākajai daļai mājaslapu veidošanas platformu, piemēram, Mozello, ir vienkāršas integrācijas iespējas Google Analytics. Jums parasti nav jāmeklē mājaslapas kods un kaut kas tur jāievieto.

  • Mozello piemērs:

    • Piesakieties savā Mozello kontā.

    • Navigējiet uz savas mājaslapas redaktoru.

    • Meklējiet sadaļu "Iestatījumi" (Settings) vai "Mārketings" (Marketing), vai "Analītika" (Analytics).

    • Tur vajadzētu būt laukam ar nosaukumu "Google Analytics ID" vai "Google Analytics 4 ID".

    • Ielīmējiet savu Mērīšanas ID (G-XXXXXXXXXX) šajā laukā.

    • Saglabājiet izmaiņas un publicējiet savu mājaslapu.

  • Citas platformas (WordPress, Shopify u.c.):

    • Ja izmantojat WordPress, bieži vien varat izmantot SEO spraudņus (piemēram, Rank Math, Yoast SEO) vai specializētus Analytics spraudņus, lai ielīmētu savu GA4 mērīšanas ID.

    • Shopify un citām e-komercijas platformām parasti ir iebūvētas integrācijas Google Analytics, kurā jums ir jāievada tikai jūsu ID.

    • Ja jūsu platforma nepiedāvā vienkāršu integrāciju, jums var nākties manuāli ievietot GA4 kodu (Global Site Tag jeb gtag.js) savas mājaslapas <head> sadaļā. To var izdarīt, izmantojot piekļuvi vietnes koda redaktoram.

4. solis: Pārbaudiet datu plūsmu

  • Pēc GA4 koda ievietošanas dodieties atpakaļ uz Google Analytics 4 saskarni.

  • Dodieties uz sadaļu "Reāllaiks" (Realtime Reports).

  • Apmeklējiet savu mājaslapu no citas ierīces vai pārlūkprogrammas. Jums vajadzētu redzēt sevi kā aktīvu lietotāju reāllaika pārskatā. Tas apliecina, ka GA4 ir veiksmīgi uzstādīts un vāc datus.

Kā analizēt mājaslapas datus un pieņemt labākus lēmumus?

Kad dati sāk ieplūst, jūs varat sākt analizēt un gūt ieskatu. Lūk, dažas galvenās vietas, kuras aplūkot iesācējiem:

  • Pārskats (Reports):

    • Lietotāju iegūšana (User Acquisition): Uzziniet, kā lietotāji nonāk jūsu vietnē (organiskā meklēšana, sociālie mediji, tiešie apmeklējumi, maksas reklāmas). Tas palīdzēs jums saprast, kuras mārketinga aktivitātes ir visefektīvākās.

    • Iesaiste (Engagement): Skatiet, cik ilgi lietotāji uzturas jūsu vietnē, cik lapas viņi apmeklē un kādas darbības veic. "Iesaistītās sesijas" (Engaged sessions) un "Vidējais iesaistes laiks" (Average engagement time) ir labi rādītāji.

    • Monetizācija (Monetization): Ja jums ir e-komercijas vietne, šī sadaļa rādīs datus par ieņēmumiem, produktiem un pirkumu uzvedību.

    • Demogrāfija (Demographics): Iegūstiet ieskatu par savu auditoriju – vecums, dzimums, atrašanās vieta.

    • Tehnoloģija (Tech): Uzziniet, kādas ierīces, pārlūkprogrammas un operētājsistēmas izmanto jūsu apmeklētāji. Tas palīdz optimizēt vietni dažādām ierīcēm.

  • Pielāgotas atskaites (Custom Reports un Explorations):

    • GA4 piedāvā jaudīgas "Izpētes" (Explorations) funkcijas, kas ļauj jums veidot pielāgotas atskaites un analizēt datus dziļāk. Sāciet ar "Brīvo formu" (Free-form) izpēti, lai izveidotu savu diagrammu un tabulu kombinācijas.

Ko darīt ar šiem datiem?

  • Optimizējiet saturu: Ja redzat, ka konkrētas lapas ir ļoti populāras, veidojiet vairāk līdzīga satura. Ja lapas tiek ātri pamestas, apsveriet to uzlabošanu.

  • Uzlabojiet vietnes navigāciju: Ja lietotājiem ir grūtības atrast svarīgas lapas, pārskatiet savu navigācijas struktūru.

  • Pilnveidojiet mārketingu: Ja konstatējat, ka konkrēts kanāls (piemēram, Facebook) piesaista daudz apmeklētāju, bet maz konversiju, varbūt ir laiks pielāgot savu ziņojumu šim kanālam.

  • Pieņemiet biznesa lēmumus: Piemēram, ja redzat, ka jūsu klienti galvenokārt izmanto mobilos telefonus, prioritizējiet mobilās versijas uzlabošanu.

Google Analytics 4 sākumā var šķist sarežģīts, taču, iepazīstoties ar to pakāpeniski, jūs atklāsiet neiedomājamas iespējas uzlabot savu mājaslapu un sasniegt biznesa mērķus. Sāciet ar pamatiem, regulāri pārbaudiet datus un eksperimentējiet!

Ja vēlies saprast sīkāk par šo un gribi lai konsultē par šo, tad droši sazinies ar mani 

Facebook Pikselis: Kā "pieslēgt" savu mājaslapu un veidot gudras reklāmas

13. maijs 2025, Nav komentāru

Vai vēlaties, lai jūsu Facebook reklāmas būtu vēl efektīvākas un sasniegtu tieši tos cilvēkus, kuriem jūsu piedāvājums varētu interesēt? Tad jums ir nepieciešams Facebook Pikselis! Iedomājieties to kā nelielu "detektīvu", ko jūs ievietojat savā mājaslapā. Tas palīdz Facebook saprast, ko cilvēki dara jūsu vietnē, un ļauj jums veidot īpašas reklāmas tieši šiem cilvēkiem. Nebaidieties, tas nav sarežģīti, un šajā rakstā mēs izskaidrosim visu vienkāršiem vārdiem.

Kas ir Facebook Pikselis un kāpēc tas ir vajadzīgs?

Facebook Pikselis ir neliels koda fragments, ko jūs pievienojat savas mājaslapas kodam. Tas darbojas fonā un ziņo Facebook par dažādiem notikumiem, kas notiek jūsu vietnē, piemēram:

  • Apmeklējumi: Kad kāds apmeklē jūsu mājaslapu.
  • Skatīti produkti: Kad kāds apskata konkrētu produktu jūsu veikalā.
  • Pievienoti grozam: Kad kāds pievieno preci pirkumu grozam.
  • Veikti pirkumi: Kad kāds pabeidz pirkumu.

Šī informācija palīdz jums:

  • Rādīt reklāmas cilvēkiem, kuri jau ir apmeklējuši jūsu mājaslapu: Varbūt viņi apskatīja kādu produktu, bet nepabeidza pirkumu? Jūs varat viņiem atgādināt par to ar reklāmu.
  • Atrast jaunus, līdzīgus klientus: Facebook var analizēt jūsu mājaslapas apmeklētājus un atrast citus cilvēkus, kuriem ir līdzīgas intereses un uzvedība.
  • Mērīt reklāmu efektivitāti: Jūs varat redzēt, vai jūsu Facebook reklāmas tiešām veicina apmeklējumus jūsu mājaslapā un pirkumus.

Kā ievietot Facebook Pikseli savā mājaslapā?

Parasti to var izdarīt divos veidos, un jums, iespējams, būs nepieciešama neliela palīdzība no sava mājaslapas veidotāja vai platformas atbalsta dienesta:

  1. Integrācija ar platformu: Ja jūsu mājaslapa ir veidota uz populāras platformas (piemēram, Shopify, WooCommerce, Wix, Squarespace), Facebook bieži piedāvā vienkāršus integrācijas soļus, kur jums tikai jāievada savs Pikseļa ID.
  2. Manuāla ievietošana: Ja jūsu platforma nepiedāvā integrāciju, jums būs jākopē Pikseļa kods no Facebook Reklāmu pārvaldnieka un jāievieto tas savas mājaslapas <head> sadaļā katrā lapā. Šajā gadījumā vislabāk lūgt palīdzību savam mājaslapas tehniķim.

Kā izveidot auditorijas Facebook Reklāmu pārvaldniekā?

Kad Pikselis ir ievietots jūsu mājaslapā un sācis vākt datus, jūs varat veidot dažādas auditorijas Facebook Reklāmu pārvaldniekā:

1. Mājaslapas apmeklētāju auditorija:

Šī ir ļoti noderīga auditorija, jo jūs varat sasniegt cilvēkus, kuri jau ir izrādījuši interesi par jūsu piedāvājumu, apmeklējot jūsu mājaslapu.

  • Kā izveidot:
    • Atveriet Facebook Reklāmu pārvaldnieku.
    • Dodieties uz sadaļu "Auditorijas".
    • Klikšķiniet uz "Izveidot auditoriju" un izvēlieties "Pielāgota auditorija".
    • Izvēlieties "Mājaslapas apmeklētāji".
    • Jūs varat precizēt, cik dienas atpakaļ apmeklētāji ir bijuši jūsu vietnē (piemēram, pēdējo 30 dienu apmeklētāji). Varat arī atlasīt konkrētas lapas apmeklētājus (piemēram, cilvēkus, kuri apskatīja konkrētu produktu).

2. Konkurentu mājaslapu apmeklētāju auditorija (ierobežoti):

Facebook nepiedāvā tiešu veidu, kā izveidot auditoriju, pamatojoties uz konkurentu mājaslapu apmeklētājiem, jo tas būtu privātuma pārkāpums. Tomēr jūs varat mēģināt sasniegt cilvēkus, kuriem ir intereses, kas ir saistītas ar jūsu konkurentiem.

  • Kā izveidot:
    • Izveidojot pielāgotu auditoriju, izmantojiet "Intereses" opciju un meklējiet intereses, kas ir saistītas ar jūsu konkurentiem vai jūsu nozari kopumā.

3. Instagram un Facebook profila apmeklētāju auditorija:

Ja jums ir aktīvi Instagram un Facebook biznesa profili, jūs varat sasniegt cilvēkus, kuri ir mijiedarbojušies ar jūsu profiliem.

  • Kā izveidot:
    • Atveriet Facebook Reklāmu pārvaldnieku.
    • Dodieties uz sadaļu "Auditorijas".
    • Klikšķiniet uz "Izveidot auditoriju" un izvēlieties "Pielāgota auditorija".
    • Izvēlieties "Facebook lapa" vai "Instagram konts".
    • Jūs varat atlasīt cilvēkus, kuri ir mijiedarbojušies ar jūsu saturu (piemēram, spieduši "Patīk", komentējuši, saglabājuši ierakstus) noteiktā laika periodā.

Svarīgi atcerēties:

  • Pikseļa ievietošana ir pirmais solis. Bez tā jūs nevarēsiet veidot mājaslapas apmeklētāju auditorijas.
  • Auditorijas sāk veidoties, kad Pikselis sāk vākt datus. Sākumā tās var būt mazas, bet ar laiku tās pieaugs.
  • Eksperimentējiet ar dažādām auditorijām un reklāmu tekstiem, lai atrastu visefektīvāko kombināciju.

Facebook Pikselis un pielāgotās auditorijas ir spēcīgi rīki, kas palīdzēs jums veidot mērķētākas un efektīvākas reklāmas, tādējādi palielinot jūsu mārketinga rezultātus. Nebaidieties lūgt palīdzību, ja jums ir grūtības ar Pikseļa ievietošanu!

Screaming Frog SEO audits: Meta, H1, bildes – atslēgas uz labāku redzamību

13. maijs 2025, Nav komentāru

Screaming Frog ir viens no jaudīgākajiem rīkiem SEO speciālistu arsenālā. Tas palīdz ātri un efektīvi veikt mājaslapas tehnisko auditu. Šajā rakstā mēs koncentrēsimies uz to, kā ar Screaming Frog palīdzību atrast un novērst izplatītākās SEO problēmas, kas saistītas ar meta datiem (title, description), H1 virsrakstiem, bilžu lielumu (līdz 100 KB) un bilžu aprakstiem (ALT tekstiem).

1. Darba sākšana ar Screaming Frog:

  • Lejupielāde un instalēšana: Ja jums vēl nav, lejupielādējiet un instalējiet Screaming Frog no oficiālās mājaslapas. Bezmaksas versija ir pietiekama mazām un vidējām mājaslapām.
  • Skenēšanas uzsākšana: Ievadiet savas mājaslapas URL laukā "Enter URL to spider" un nospiediet "Start". Screaming Frog sāks pārmeklēt jūsu vietni.

2. Meta Title un Meta Description analīze:

  • Problēmas konstatēšana:
    • Kad skenēšana ir pabeigta, dodieties uz cilni "Page Titles" un "Meta Description".
    • Skaties uz kolonnām:
      • "Length": Pārāk īsi vai pārāk gari meta virsraksti un apraksti var netikt pilnībā attēloti meklēšanas rezultātos.
      • "Duplicates": Dublēti meta dati var negatīvi ietekmēt SEO, jo Google nevar noteikt, kura lapa ir visatbilstošākā.
      • "Missing": Trūkstoši meta virsraksti un apraksti liedz Google saprast jūsu lapas saturu un attiecīgi to parādīt meklēšanas rezultātos.
      • "Multiple": Vairāki meta virsraksti vai apraksti vienā lapā ir nepareizi un var radīt neskaidrības meklētājprogrammām.
  • Risinājumi:
    • Garums: Meta virsrakstiem ieteicamais garums ir līdz 60 rakstu zīmēm, bet meta aprakstiem – līdz 155 rakstu zīmēm. Rediģējiet pārāk garus vai īsus meta datus, iekļaujot atbilstošus atslēgvārdus.
    • Dublikāti: Katrai unikālai lapai izveidojiet unikālus meta virsrakstus un aprakstus, kas atspoguļo tās saturu.
    • Trūkstoši: Katrai lapai obligāti pievienojiet atbilstošu meta virsrakstu un aprakstu, iekļaujot galveno atslēgvārdu un aicinājumu uz klikšķi.
    • Vairāki: Pārliecinieties, ka katrai lapai ir tikai viens <title> un viens <meta name="description"> tags.

3. H1 Virsrakstu analīze:

  • Problēmas konstatēšana:
    • Dodieties uz cilni "H1".
    • Skaties uz kolonnām:
      • "Count": Pārāk daudz H1 virsrakstu vienā lapā var apgrūtināt Google satura hierarhijas sapratni.
      • "Duplicates": Dublēti H1 virsraksti var liecināt par nekonsekventu satura struktūru.
      • "Missing": Trūkstošs H1 virsraksts var apgrūtināt Google galvenās tēmas noteikšanu lapā.
  • Risinājumi:
    • Skaits: Katrai lapai ideāli vajadzētu būt tikai vienam H1 virsrakstam, kas precīzi atspoguļo lapas galveno tēmu.
    • Dublikāti: Pārliecinieties, ka katras lapas H1 virsraksts ir unikāls un atšķirīgs.
    • Trūkstoši: Katrai lapai pievienojiet H1 virsrakstu, iekļaujot galveno atslēgvārdu.

4. Bilžu lieluma analīze:

  • Problēmas konstatēšana:
    • Dodieties uz cilni "Images".
    • Skaties uz kolonnu "Size".
    • Kārtojiet datus pēc lieluma ("Size" kolonnas galvene). Identificējiet bildes, kas ir lielākas par 100 KB. Lieli bilžu faili palēnina lapas ielādes ātrumu, kas negatīvi ietekmē SEO un lietotāju pieredzi.
  • Risinājumi:
    • Optimizācija: Izmantojiet bilžu optimizācijas rīkus (gan tiešsaistes, gan lokālas programmas), lai samazinātu bilžu failu apjomu, nezaudējot būtisku kvalitāti. WebP formāts var nodrošināt labāku kompresiju. Pārliecinieties, ka bilžu izmēri atbilst to attēlojuma vietai mājaslapā.

5. Bilžu aprakstu (ALT tekstu) analīze:

  • Problēmas konstatēšana:
    • Dodieties uz cilni "Images".
    • Skaties uz kolonnu "Alt Text".
    • Identificējiet bildes, kurām trūkst ALT teksta vai kur ALT teksts ir pārāk vispārīgs (piemēram, "bilde1.jpg"). ALT teksts palīdz Google saprast, ko attēlo bilde, un ir svarīgs arī pieejamībai.
  • Risinājumi:
    • Pievienošana: Katrai bildei pievienojiet aprakstošu un atbilstošu ALT tekstu, iekļaujot atbilstošus atslēgvārdus, ja tie ir relevanti attēlam. Izvairieties no pārāk gara vai ar atslēgvārdiem pārpildīta ALT teksta.

Secinājumi:

Regulāra SEO audita veikšana ar Screaming Frog palīdzēs jums identificēt un novērst tehniskās problēmas, kas var kavēt jūsu mājaslapas redzamību Google meklēšanas rezultātos. Koncentrējoties uz meta datiem, H1 virsrakstiem, bilžu lielumu un aprakstiem, jūs varat būtiski uzlabot savu mājaslapas SEO pamatus un nodrošināt labāku lietotāju pieredzi. Neaizmirstiet veikt šādu auditu regulāri, lai sekotu līdzi savas mājaslapas veselībai un pielāgotu savu stratēģiju.

Kā pārbaudīt savu mājaslapu Googlei 2025. gadā: vienkārši soļi

13. maijs 2025, Nav komentāru

Vai vēlaties, lai jūsu mājaslapu Google atrastu vieglāk? SEO audits ir kā mājaslapas "veselības pārbaude" Googlei. Tas palīdz saprast, kas ir labi un ko vajadzētu uzlabot, lai jūsu mājaslapa parādītos augstāk meklēšanas rezultātos. Lūk, vienkārši soļi, kā to izdarīt 2025. gadā, pat ja jums nav tehnisku zināšanu.

1. Kā Google redz jūsu lapu?

  • Ieejiet Google: Atveriet savu interneta pārlūkprogrammu un dodieties uz Google.
  • Ierakstiet: Ierakstiet meklēšanas lodziņā: site:jūsu mājaslapas adrese (piemēram, site:mansuznemums.lv).
  • Paskatieties rezultātus: Google parādīs visas lapas no jūsu mājaslapas, ko tā zina. Ja redzat maz lapu vai kādas svarīgas lapas trūkst, tas var nozīmēt, ka Google tās neredz.

2. Vai jūsu mājaslapa ir ātra?

  • Atveriet Google rīku: Dodieties uz šo vietni: https://pagespeed.web.dev/.
  • Ievadiet savu adresi: Ierakstiet savas mājaslapas adresi un nospiediet "Analizēt".
  • Paskatieties rezultātus: Google parādīs skaitļus gan datoriem, gan mobilajiem telefoniem. Jo augstāks skaitlis, jo labāk. Ja skaitļi ir zemi, jūsu mājaslapa varētu ielādēties pārāk lēni, kas nepatīk ne Googlei, ne apmeklētājiem.

3. Vai jūsu mājaslapa ir draudzīga mobilajiem telefoniem?

  • Atveriet Google rīku: Dodieties uz šo vietni: https://search.google.com/test/mobile-friendly.
  • Ievadiet savu adresi: Ierakstiet savas mājaslapas adresi un nospiediet "Pārbaudīt URL".
  • Paskatieties rezultātu: Google pateiks, vai jūsu mājaslapa ir labi redzama un lietojama mobilajos telefonos. Tas ir ļoti svarīgi, jo daudzi cilvēki internetu lieto telefonos.

4. Vai jūsu mājaslapā ir viegli orientēties?

  • Iedomājieties apmeklētāju: Atveriet savu mājaslapu un pamēģiniet atrast svarīgāko informāciju. Vai tas ir viegli un ātri?
  • Pārbaudiet izvēlni: Vai izvēlnē ir skaidri norādītas galvenās sadaļas? Vai pogas ir viegli nospiežamas (īpaši telefonā)?

5. Vai jūsu teksts ir saprotams un noderīgs?

  • Lasiet savus tekstus: Vai teksts jūsu mājaslapā ir viegli lasāms un saprotams parastam cilvēkam, nevis tikai speciālistam?
  • Vai tas atbild uz apmeklētāju jautājumiem? Pārliecinieties, ka jūsu teksts sniedz noderīgu informāciju par to, ko jūs piedāvājat.

6. Vai jūsu bildēm ir "vārdi"?

  • Paskatieties uz bildēm: Vai jūsu mājaslapā ir bildes?
  • Pārbaudiet aprakstus: Kad jūs ievietojat bildes, ir vieta, kur varat tām pievienot īsus aprakstus (ALT teksts). Tas palīdz Google saprast, par ko ir bilde. Ja aprakstu nav, Google "neredz", ko attēlo bilde.

Ko darīt tālāk?

Šie ir vienkārši veidi, kā pārbaudīt savu mājaslapu. Ja atklājat kādas problēmas, vislabāk ir vērsties pie mājaslapas izstrādātāja vai kāda, kas pārzina SEO, lai palīdzētu tās novērst. Atcerieties, ka regulāra mājaslapas "pārbaude" palīdzēs jums piesaistīt vairāk apmeklētāju no Google!

Lai parādītos Google augšgalā: kas jāzina, veidojot efektīvu Google Search reklāmu

8. apr. 2025, Nav komentāru

Google Search reklāmas ir ātrs un efektīvs veids, kā sasniegt potenciālos klientus tieši tajā brīdī, kad viņi meklē jūsu piedāvātos produktus vai pakalpojumus. Tomēr, lai jūsu reklāmas būtu veiksmīgas un piesaistītu klikšķus, kas pārvēršas pirkumos, ir rūpīgi jāsagatavojas. Lūk, galvenais, kas jāņem vērā pirms Google Search reklāmas kampaņas izveides:

1. Skaidri definēti mērķi:

Tāpat kā jebkurā mārketinga aktivitātē, pirms Google Search reklāmu veidošanas ir jāsaprot, ko vēlaties sasniegt:

  • Vietnes apmeklējuma palielināšana: Vēlaties novirzīt vairāk mērķtiecīgu apmeklētāju uz savu mājaslapu?
  • Potenciālo klientu ģenerēšana: Vēlaties iegūt kontaktinformāciju no interesentiem, aizpildot veidlapas vai veicot zvanus?
  • Pārdošanas veicināšana: Vēlaties palielināt produktu vai pakalpojumu pārdošanas apjomus tiešsaistē?
  • Zvanu saņemšana: Jūsu galvenais mērķis ir saņemt vairāk zvanu no potenciālajiem klientiem?

Par to kā šo izveidot Google Analytics vienā no nākamajiem rakstiem.

Skaidrs mērķis palīdzēs jums izvēlēties pareizus atslēgvārdus, reklāmu tekstus un veiksmes mērīšanas rādītājus.

2. Detalizēta atslēgvārdu izpēte:

Atslēgvārdi ir pamats Google Search reklāmām. Jums ir jānoskaidro, kādus vārdus un frāzes jūsu potenciālie klienti ievada Google meklētājā, lai atrastu jūsu piedāvājumu.

  • Izmantojiet atslēgvārdu plānotāju (Google Keyword Planner): Šis bezmaksas rīks palīdzēs jums atrast atbilstošus atslēgvārdus, redzēt to meklēšanas apjomu un prognozēt iespējamās izmaksas.
  • Domājiet kā jūsu klienti: Iedomājieties, ko jūs pats meklētu, ja jums būtu nepieciešams jūsu piedāvātais produkts vai pakalpojums.
  • Izmantojiet dažāda veida atbilstības opcijas:
    • Plašā atbilstība (Broad Match): Reklāma var tikt rādīta, ja meklēšanas vaicājums ietver jūsu atslēgvārdu vai tā sinonīmus, saistītus vārdus un citus atbilstošus variantus.
    • Frāzes atbilstība (Phrase Match): Reklāma var tikt rādīta, ja meklēšanas vaicājums ietver jūsu precīzo atslēgvārdu frāzi noteiktā secībā vai ar papildu vārdiem pirms vai pēc tās.
    • Precīzā atbilstība (Exact Match): Reklāma var tikt rādīta tikai tad, ja meklēšanas vaicājums precīzi atbilst jūsu atslēgvārdam (var ietvert nelielas variācijas, piemēram, vienskaitli/daudzskaitli).
    • Negatīvie atslēgvārdi (Negative Keywords): Saraksts ar vārdiem, kuriem jūsu reklāmas nerādīsies. Tas palīdz filtrēt nevajadzīgus klikšķus.

3. Pārliecinoši reklāmas teksti:

Jūsu reklāmas teksts ir tas, ko potenciālie klienti redz Google meklēšanas rezultātos. Tam jābūt saistošam, informatīvam un jāmudina klikšķināt.

  • Virsraksti (Headlines): Izmantojiet līdz 15 virsrakstiem, katrs līdz 30 rakstu zīmēm garš. Iekļaujiet atslēgvārdus un galvenos ieguvumus.
  • Apraksti (Descriptions): Izmantojiet līdz 4 aprakstiem, katrs līdz 90 rakstu zīmēm garš. Sniedziet papildu informāciju par savu piedāvājumu un aiciniet uz darbību.
  • Aicinājums uz darbību (Call to Action): Skaidri norādiet, ko vēlaties, lai lietotājs dara (piemēram, "Uzzināt vairāk", "Pieteikties", "Pirkt tūlīt").

4. Atbilstošas galvenās lapas (Landing Pages):

Kad lietotājs noklikšķina uz jūsu reklāmas, viņam ir jānonāk lapā, kas ir tieši saistīta ar reklāmas saturu un viņa meklēšanas vaicājumu.

  • Atbilstība: Galvenajai lapai ir jāatspoguļo reklāmas tekstā minētais piedāvājums.
  • Skaidra navigācija: Lietotājam ir jābūt viegli saprotamai, kā veikt vēlamo darbību (piemēram, aizpildīt veidlapu, pievienot preci grozam).
  • Ātrs ielādes ātrums: Lēna lapa var novest pie augsta atteikumu rādītāja.
  • Mobilā draudzīgums: Pārliecinieties, ka jūsu galvenā lapa ir optimizēta mobilajām ierīcēm.

5. Budžeta plānošana:

Nosakiet, cik daudz esat gatavs tērēt savai Google Ads kampaņai. Jūs varat iestatīt dienas budžetu vai kopējo kampaņas budžetu. Google Ads darbojas pēc klikšķu maksas (PPC) principa, tāpēc jūs maksājat tikai tad, kad kāds noklikšķina uz jūsu reklāmas.

6. Mērīšanas un analīzes plāns:

Nosakiet, kā jūs mērīsiet savas kampaņas veiksmi. Kuri rādītāji jums ir svarīgi (piemēram, klikšķu skaits, CTR (klikšķu attiecība), konversijas, konversijas vērtība)? Pārliecinieties, ka esat iestatījis Google Analytics un konversiju izsekošanu, lai varētu analizēt savus rezultātus un optimizēt kampaņas.

Kopsavilkums:

Pirms veidojat Google Search reklāmas kampaņu, rūpīgi sagatavojiet:

  • Skaidrus mērķus.
  • Visaptverošu atslēgvārdu sarakstu ar atbilstošām atbilstības opcijām.
  • Pārliecinošus un kodolīgus reklāmas tekstus ar aicinājumu uz darbību.
  • Atbilstošas un optimizētas galvenās lapas.
  • Plānotu budžetu.
  • Mērīšanas un analīzes stratēģiju.

Ieguldot laiku sagatavošanā, jūs palielināsiet savas Google Search reklāmas efektivitāti un sasniegsiet savus biznesa mērķus. Veiksmi!

Svarīgi! Google Search reklāmās netiek izmantotas attēli meklēšanas rezultātu lapā (izņemot dažus paplašinājumus, kas var ietvert vizuālus elementus, bet galvenais fokuss ir uz tekstu).


Vēlies pats izveidot savu pirmo Google reklāmu?



Pirkt mārketinga kursus

Pirms klikšķināt "Publicēt": kas jāzina, veidojot efektīvu Facebook reklāmu!

8. apr. 2025, Nav komentāru

Facebook reklāmas ir spēcīgs rīks, lai sasniegtu savu mērķauditoriju, veicinātu zīmola atpazīstamību un palielinātu pārdošanas apjomus. Tomēr, pirms steigties un palaist savu pirmo kampaņu, ir būtiski sagatavoties, lai jūsu ieguldījums nestu maksimālu atdevi. Lūk, galvenais, kas jāņem vērā pirms Facebook reklāmas izveides:

1. Skaidri definēti mērķi:

Pirms jebkuras reklāmas kampaņas uzsākšanas, ir jāsaprot, ko vēlaties sasniegt. Vai jūsu mērķis ir:

  • Zīmola atpazīstamības veidošana: Vēlaties, lai vairāk cilvēku uzzinātu par jūsu uzņēmumu?
  • Lietotāju iesaiste: Vēlaties iegūt vairāk "like", komentāru, dalīšanās ar ierakstu?
  • Līdzdalības veicināšana: Vēlaties novirzīt lietotājus uz savu mājaslapu vai konkrētu lapu?
  • Potenciālo klientu ģenerēšana: Vēlaties iegūt kontaktinformāciju no interesentiem?
  • Pārdošanas veicināšana: Vēlaties palielināt produktu vai pakalpojumu pārdošanas apjomus?

Skaidri definēts mērķis palīdzēs jums izvēlēties pareizo reklāmas formātu, mērķauditorijas atlasi un veiksmes mērīšanas rādītājus.

2. Mērķauditorijas izpēte un definēšana:

Facebook piedāvā plašas iespējas mērķauditorijas atlasei. Pirms reklāmas izveides, jums jāzina:

  • Demogrāfija: Vecums, dzimums, atrašanās vieta, izglītība, darbs.
  • Intereses: Kādas lapas lietotājiem patīk, kādām tēmām viņi seko.
  • Uzvedība: Kā viņi mijiedarbojas ar Facebook un citām vietnēm.
  • Savienojumi: Vai viņi ir jūsu lapas sekotāji, draugi ar jūsu sekotājiem utt.

Jo precīzāk definēsiet savu mērķauditoriju, jo efektīvāka būs jūsu reklāma un mazāks būs iztērētais budžets, sasniedzot tieši tos cilvēkus, kuriem jūsu piedāvājums varētu būt interesants.

3. Saistoši vizuālie materiāli (Bildes un Video):

Vizuālais saturs ir tas, kas vispirms piesaista lietotāju uzmanību Facebook ziņu plūsmā.

  • Bildes:
    • Kvalitāte: Bildēm jābūt augstas izšķirtspējas, skaidrām un vizuāli pievilcīgām.
    • Atbilstība: Bildēm jābūt saistītām ar jūsu piedāvājumu un mērķauditoriju.
    • Formāts: Ieteicams izmantot JPEG vai PNG formātus.
    • Izmēri: Facebook iesaka dažādus izmērus atkarībā no reklāmas formāta (vienas bildes reklāma, karuselis utt.). Pārbaudiet aktuālās rekomendācijas Facebook Reklāmu pārvaldniekā.
  • Video:
    • Ilgums: Īsi video (līdz 15 sekundēm) bieži vien darbojas labāk, jo lietotāju uzmanības noturēšanas laiks ir īss.
    • Satura kvalitāte: Video jābūt kvalitatīvam gan vizuāli, gan saturiski.
    • Subtitri: Daudzi lietotāji skatās video bez skaņas, tāpēc subtitri ir ļoti svarīgi.
    • Formāts: Ieteicams izmantot MP4 formātu.
    • Izmēri: Līdzīgi kā bildēm, arī video izmēri atšķiras atkarībā no reklāmas formāta.

4. Pārliecinoši reklāmas teksti:

Teksts papildina jūsu vizuālo saturu un sniedz papildu informāciju.

  • Virsraksts (Headline): Tam jābūt īsam, uzmanību piesaistošam un skaidri norādošam uz jūsu piedāvājumu vai galveno ieguvumu. Ieteicamais garums ir līdz 40 rakstu zīmēm.
  • Galvenais teksts (Primary Text): Šeit varat sniegt vairāk informācijas par savu produktu, pakalpojumu vai piedāvājumu. Centieties būt kodolīgi, bet informatīvi. Ieteicamais garums ir līdz 125 rakstu zīmēm, lai tas labi izskatītos dažādās ierīcēs. Tomēr, atkarībā no jūsu mērķa un auditorijas, varat eksperimentēt ar garākiem tekstiem.
  • Aicinājums uz darbību (Call to Action - CTA): Izvēlieties atbilstošu CTA pogu (piemēram, "Uzzināt vairāk", "Pieteikties", "Iepirkties tūlīt"), lai mudinātu lietotājus veikt vēlamo darbību.

5. Budžeta plānošana:

Pirms reklāmas palaišanas, nosakiet, cik daudz esat gatavs tērēt. Facebook piedāvā dažādas budžeta opcijas (dienas budžets, kopējais budžets). Sāciet ar mazāku budžetu, lai testētu savas reklāmas un auditorijas, un pēc tam, ja redzat labus rezultātus, varat to palielināt.

6. Mērīšanas un analīzes plāns:

Nosakiet, kā jūs mērīsiet savas reklāmas veiksmi. Kuri rādītāji jums ir svarīgi (piemēram, klikšķu skaits, sasniegtā auditorija, konversijas)? Pārliecinieties, ka esat iestatījis Facebook Pixel savā mājaslapā, lai varētu izsekot konversijas un optimizēt savas kampaņas.

Kopsavilkums:

Pirms veidojat Facebook reklāmu, rūpīgi sagatavojiet:

  • Skaidrus mērķus.
  • Precīzi definētu mērķauditoriju.
  • Augstas kvalitātes un atbilstošus vizuālos materiālus.
  • Pārliecinošus un kodolīgus reklāmas tekstus ar aicinājumu uz darbību.
  • Plānotu budžetu.
  • Mērīšanas un analīzes stratēģiju.

Ieguldot laiku sagatavošanā, jūs palielināsiet savas Facebook reklāmas efektivitāti un samazināsiet iespēju tērēt budžetu neveiksmīgām kampaņām. Veiksmi!

Vēlies iemācīties izveidot efektīvu Facebook reklāmu? 


Pirkt mārketinga kursus

Writesonic - mans labākais palīgs no AI digitālajā mārketingā.

4. marts 2025, Nav komentāru

Kā AI rīks Writesonic mainīja manu satura veidošanas rutīnu – un tagad tas ir pieejams latviešu valodā!

Kā mārketinga entuziasts un digitālā mārketinga lektors, es vienmēr esmu meklējis veidus, kā optimizēt savu darbu un radīt augstas kvalitātes saturu ātrāk. šos rīkus tad rādu arī studnetiem lekcijās. Tāpēc, kad Latvijas Universitātes kursos par AI man tika atklāts Writesonic, es biju patiesi sajūsmināts. Un tagad, ar prieku varu paziņot, ka šis rīks ir pieejams arī latviešu valodā, padarot to vēl pieejamāku mums visiem!

Mans Writesonic atklājums

Sākotnēji es biju skeptisks par to, cik labi AI var veidot saturu. Biju izmēģinājis visādus rīkus, bet tie neviens nevarēja iekļauties reklāmu teksta garumos. Bet, izmēģinot Writesonic, es ātri sapratu, ka šis rīks ir patiesi jaudīgs. Es varēju ātri radīt SEO draudzīgus bloga ierakstus, saistošus sociālo mediju ierakstus un pat efektīvus Google un Meta reklāmu tekstus.

Kā Writesonic man palīdzēja:

  • Laika ietaupījums: Writesonic man ietaupīja daudz laika, ko es parasti tērētu satura veidošanai.
  • Kvalitatīvs saturs: AI rīks palīdzēja man radīt augstas kvalitātes saturu, kas bija gan informatīvs, gan saistošs.
  • SEO optimizācija: Writesonic palīdzēja man optimizēt saturu meklētājprogrammām, tādējādi palielinot tā redzamību.
  • Radošuma veicināšana: Rīks man palīdzēja pārvarēt radošās blokādes, piedāvājot idejas un iedvesmu.

Writesonic tagad runā latviski!

Šī ir lieliska ziņa ikvienam Latvijā, kas nodarbojas ar satura veidošanu, mārketingu vai e-komerciju. Tagad, kad Writesonic ir pieejams latviešu valodā, mēs varam izmantot tā jaudu, lai radītu saturu savā dzimtajā valodā.

Kāpēc Writesonic ir noderīgs:

  • Mārketinga speciālistiem: Izveidojiet efektīvas Google un Meta reklāmas, sociālo mediju kampaņas un e-pasta mārketinga tekstus.
  • Satura veidotājiem: Radīt kvalitatīvus bloga ierakstus, rakstus un citu saturu ātrāk un efektīvāk.
  • E-komercijas uzņēmumiem: Izveidojiet saistošus produktu aprakstus, reklāmas un citu saturu, kas veicina pārdošanu.
  • Mazajiem un vidējiem uzņēmumiem: Uzlabojiet savu tiešsaistes klātbūtni un piesaistiet jaunus klientus.
  • Mārketinga aģentūrām: Palieliniet savu produktivitāti un piedāvājiet klientiem vēl labākus pakalpojumus.

Manas iecienītākās Writesonic funkcijas:

  • Izmantojiet AI jaudu, lai ātri un efektīvi radītu:
    • SEO draudzīgu saturu
    • Google un Meta reklāmu tekstus
    • Sociālo mediju ierakstus
    • E-pasta mārketinga tekstus
  • Atslēgvārdu izpēte: palīdz atrast un analizēt atslēgvārdus, priekš labākas satura optimizācijas.
  • SEO audits: Palīdz man analizēt vietnes saturu un optimizēt to meklētājprogrammām.
  • Integrācija ar Google Search Console un Ahrefs: Sniedz man vērtīgu informāciju par mana satura veiktspēju.
  • Konkurentu analīze: Ļauj man analizēt konkurentu stratēģijas un iegūt priekšrocības.

Es aicinu ikvienu, kurš vēlas uzlabot savu satura veidošanas procesu, izmēģināt Writesonic. Jūs būsiet pārsteigti par to, cik daudz laika un resursu varat ietaupīt.

Labākais AI rīks mārketingā

Digitālais mārketings 2024. gadā

21. janv. 2025, Nav komentāru

Digitālais mārketings 2024. gadā

2024__gads.jpg

AI atsauksme par maniem kursiem :)

8. janv. 2025, Nav komentāru

Uzjautāju viedokli AI par maniem mārketinga kursiem :)

Gints Krūmiņš: Praktiski digitālā mārketinga kursi latviešu valodā

Gints Krūmiņš ir plaši pazīstams Latvijā kā pieredzējis digitālā mārketinga eksperts un lektors. Viņš piedāvā dažādus kursus, kas ir īpaši pielāgoti latviešu valodai un mūsu tirgus specifikai. Tas nozīmē, ka tu vari apgūt digitālā mārketinga pamatus un smalkumus, nemeklējot informāciju svešvalodās. Gints Krūmiņš ir pazīstams Latvijas digitālā mārketinga speciālists. Viņš ir iesaistījies digitālā mārketinga jomā, piedaloties dažādās aktivitātēs un kursu organizēšanā. Viņš bieži dalās ar savu pieredzi un zināšanām par mārketinga tehnikām, kas saistītas ar sociālajiem medijiem, SEO un citiem digitālā mārketinga aspektiem.

Kāpēc izvēlēties Ginta Krūmiņa kursus?

  • Praktiska pieeja: Gints Krūmiņš akcentē praktisko pielietojumu, daloties savā pieredzē un sniedzot konkrētus piemērus no reālās dzīves.
  • Latviešu valoda: Visas nodarbības tiek vadītas latviešu valodā, kas ļauj koncentrēties uz mācīšanos, nevis valodas barjeru pārvarēšanu.
  • Plašs tematu klāsts: Kursu saturs aptver dažādas digitālā mārketinga jomas, sākot no SEO un Google Ads līdz sociālo mediju mārketingam un e-pastu mārketingam.
  • Atbalsts pēc kursa: Gints Krūmiņš ir pieejams arī pēc kursa beigām, lai atbildētu uz jautājumiem un sniegtu papildu konsultācijas.

Ko tu varēsi iemācīties?

  • SEO optimizācija: Kā uzlabot savas mājas lapas redzamību meklētājprogrammās.
  • Google Ads: Kā izveidot efektīvas reklāmas kampaņas Google meklētājā un displeja tīklā.
  • Sociālo mediju mārketinga stratēģijas: Kā piesaistīt un iesaistīt mērķauditoriju sociālajos tīklos.
  • E-pastu mārketinga automatizācija: Kā veidot efektīvas e-pastu kampaņas un veidot attiecības ar klientiem.
  • Web analītika: Kā analizēt mājas lapas datus un pieņemt datiem balstītus lēmumus.
  • Efektīvas mājaslapas izveidošana
  • Un vēl daudz kas cits!

Vai vēlies uzzināt vairāk par Ginta Krūmiņa kursiem? Apmeklē viņa mājaslapu: https://www.gintskrumins.lv/par-mani/


Sāc arī Tu un iegādājies mārketinga kursa ierakstus!


Pirkt mārketinga kursus


Labākais AI palīgs digitālajā mārketingā: detalizēts 3 populārāko rīku salīdzinājums

7. janv. 2025, Nav komentāru

Labākais AI palīgs digitālajā mārketingā: detalizēts 3 populārāko rīku salīdzinājums

Mūsdienu digitālajā pasaulē, kur satura ir pārpilnība, mākslīgais intelekts (AI) ir kļuvis par neatņemamu daļu veiksmīga satura mārketinga stratēģijā. Šajā rakstā mēs salīdzināsim trīs populārākos AI rīkus, kas var palīdzēt tev uzlabot savu satura kvalitāti un efektivitāti, īpaši uzsverot bezmaksas versijas iespējas un atbalstu latviešu valodā.

Kāpēc izvēlēties AI rīku satura mārketingam?

AI rīki spēj:

  • Ģenerēt idejas: Piedāvāt jaunas un interesantas tēmas.
  • Uzlabot satura kvalitāti: Palīdzēt izveidot gramatiski pareizus un labi strukturētus tekstus.
  • Optimizēt saturu SEO: Pielāgot saturu, lai tas būtu labāk atrodams meklētājprogrammās.
  • Ietaupīt laiku: Automatizēt dažādus uzdevumus, piemēram, tekstu tulkošanu un atslēgvārdu izpēti.

Trīs populārākie AI rīki satura mārketingam:

  1. ChatGPT:
    • Priekšrocības: Plaši pazīstams un viegli lietojamas saskarne, spēj ģenerēt dažāda veida tekstus, sākot no bloga rakstiem līdz pat mārketinga materiāliem.
    • Trūkumi: Bezmaksas versijā var būt ierobežojumi attiecībā uz ģenerēto tekstu garumu un kvalitāti.
    • Latviešu valoda: Atbalsts latviešu valodā ir ierobežots, bet pastāvīgi tiek uzlabots.
  2. Jasper.ai:
    • Priekšrocības: Specializēts uz satura ģenerēšanu, piedāvā dažādus veidnes un stilus, labi piemērots mārketinga materiālu veidošanai.
    • Trūkumi: Bezmaksas versija ir ierobežota, lai izmantotu visas funkcijas, nepieciešama maksas abonēšana.
    • Latviešu valoda: Atbalsts latviešu valodā ir ierobežots, bet pastāvīgi tiek uzlabots.
  3. Gemini:
    • Priekšrocības: Izcils satura mārketingam: Ģenerē augstas kvalitātes tekstus, salīdzinājumus, produktus aprakstus, bloga rakstus.
    • Trūkumi: Precīzi uzdevumi: Lai iegūtu vēlamo rezultātu, uzdevumi jāformulē ļoti precīzi. Ierobežojumi bezmaksas versijā: Var būt ierobežojumi attiecībā uz ģenerēto tekstu garumu un skaitu.
    • Latviešu valoda: Ļoti labs: Gemini ir īpaši optimizēts, lai saprastu un ģenerētu kvalitatīvu saturu latviešu valodā. Tas spēj precīzi atveidot dažādus rakstīšanas stilus un pielāgoties konkrētam kontekstam.

Kuru izvēlēties?

Izvēle ir atkarīga no tavām individuālajām vajadzībām un budžeta. Ja meklē universālu rīku ar plašām iespējām, ChatGPT varētu būt labs sākumpunkts. Ja tev ir nepieciešams rīks, kas specializējas uz mārketinga materiālu veidošanu, Jasper.ai varētu būt piemērotāks. Savukārt, ja vēlies izmēģināt jaunāku un daudzsološu rīku tad Gemini varētu būt lieliska izvēle.

Secinājums

AI rīki ir kļuvuši par vērtīgiem palīgiem satura mārketingā. Izvēloties piemērotu rīku, tu vari ietaupīt laiku, uzlabot satura kvalitāti un sasniegt labākus rezultātus. Tomēr ir svarīgi atcerēties, ka AI ir rīks, kas palīdz cilvēkam, bet neaizstāj viņu. Kritiska domāšana un cilvēciskais pieskāriens joprojām ir ļoti svarīgi, lai radītu patiešām izcilu saturu.

Svarīgi: Šis raksts ir informatīvs un balstīts uz pieejamo informāciju rakstīšanas brīdī. AI rīki pastāvīgi tiek attīstīti, tāpēc ir ieteicams pārbaudīt jaunāko informāciju par katru konkrēto rīku.

Papildu padomi:

  • Sāc ar bezmaksas versijām: Izmanto bezmaksas versijas, lai iepazītos ar rīkiem un saprastu, kurš no tiem tev vislabāk atbilst.
  • Eksperimentē: Nebaidies izmēģināt dažādus iestatījumus un veidus, kā izmantot AI rīkus.
  • Kombinē AI ar cilvēcisko domāšanu un loģiku: AI ģenerētais saturs vienmēr ir jāpārbauda un jārediģē, lai nodrošinātu tā kvalitāti.
  • Seko līdzi jaunumiem: AI tehnoloģijas attīstās ļoti strauji, tāpēc ir svarīgi sekot līdzi jaunākajām tendencēm un iespējām.
  • Mana pieredze ar Gemini

    Kā satura veidotājs, es ikdienā izmantoju Gemini, lai uzlabotu savu darba efektivitāti. Gemini ir kļuvis par manam uzticamu palīgu ideju ģenerēšanā, tekstu uzlabošanā un dažādu satura formātu izveidē. Tomēr ir svarīgi atcerēties, ka AI rīki ir tikai rīki, kas palīdz cilvēkam, bet neaizstāj viņu. Gemini ģenerētais saturs vienmēr ir jāpārbauda un jārediģē, lai nodrošinātu tā kvalitāti un atbilstību kontekstam. Gemini ir lielisks instruments, kas ļauj man koncentrēties uz radošāko daļu, bet tas nevar aizstāt manu kritisko domāšanu un cilvēcisko domāšanu un loģiku.

    Rīks   Priekšrocības   Trūkumi    Latviešu valodas atbalsts
      ChatGPT   Plašas iespējas, viegli lietojama saskarne   Ierobežojumi bezmaksas versijā, latviešu valoda vēl tiek pilnveidota   Vidējs: spēj saprast un ģenerēt vienkāršus tekstus, bet var būt grūtības ar sarežģītākiem jēdzieniem un kontekstiem.
      Jasper.ai   Specializēts uz mārketinga materiāliem, dažādas veidnes   Ierobežotas bezmaksas versijas funkcijas, latviešu valoda vēl tiek pilnveidota   Līdzīgs ChatGPT: spēj saprast un ģenerēt vienkāršus tekstus, bet var būt grūtības ar sarežģītākiem jēdzieniem un kontekstiem.
      Gemini   Labs satura mārketingam: Ģenerē augstas kvalitātes tekstus, salīdzinājumus, produktus aprakstus, bloga rakstus. Pielāgojams: Viegli pielāgojams dažādiem rakstīšanas stiliem un toniem. Integrējas ar citiem rīkiem.   Precīzi uzdevumi: Lai iegūtu vēlamo rezultātu, uzdevumi jāformulē ļoti precīzi. Ierobežojumi bezmaksas versijā: Var būt ierobežojumi attiecībā uz ģenerēto tekstu garumu un skaitu.   Ļoti labs: Gemini ir īpaši optimizēts, lai saprastu un ģenerētu kvalitatīvu saturu latviešu valodā. Tas spēj precīzi atveidot dažādus rakstīšanas stilus un pielāgoties konkrētam kontekstam.

Vēlies redzēt kā es lietoju Ai satura mārketingam? 

Vari iegādāties kursus un iemācīsies digitālo mārketingu no A-Z


Pirkt kursu ierakstus

Digitālā mārketinga tendences Latvijā 2025. gadā: Rīki, kas pārveidos tavu biznesu

2. janv. 2025, Nav komentāru

Digitālā mārketinga tendences Latvijā 2025. gadā: Rīki, kas pārveidos tavu biznesu

Digitālais mārketings strauji attīstās, un 2025. gads sola vēl vairāk inovāciju. Lai gūtu panākumus, ir būtiski ne tikai sekot līdzi jaunākajām tendencēm, bet arī izmantot piemērotus rīkus un platformas. Šajā rakstā apskatīsim dažus no nozīmīgākajiem rīkiem, kas palīdzēs tev optimizēt savu digitālo mārketingu.

Mākslīgais intelekts (MI) un automātizācija

MI arvien vairāk integrējas digitālajā mārketinā. Šeit ir daži rīki, kas to apliecina:

  • Satura ģenerēšana: Rīki kā Jasper.ai un Gemini.google.com spēj ģenerēt kvalitatīvu saturu, piemēram, bloga rakstus, sociālo mediju ierakstus un pat reklāmas tekstus.
  • Chatboti: Platformas kā ManyChat un Dialogflow ļauj izveidot chatbotus, kas var atbildēt uz klientu jautājumiem 24/7, tādējādi uzlabojot klientu apkalpošanu.
  • Personalizācija: Rīki, kas izmanto MI, lai analizētu lietotāju datus un piedāvātu personalizētu saturu un reklāmas.

Video saturs un platformas

Video saturs turpina dominēt digitālajā pasaulē.

  • TikTok: Šī platforma ir kļuvusi par īstu fenomenu, un daudziem uzņēmumiem tā ir lieliska iespēja sasniegt jaunu auditoriju.
  • YouTube: Joprojām ir viena no populārākajām video platformām, un tā piedāvā plašas iespējas veidot kanālus un reklamēties.
  • Video rediģēšanas rīki: Adobe Premiere Pro, Final Cut Pro, un pat tiešsaistes rīki kā Canva piedāvā vienkāršus veidus, kā veidot profesionālus video.

Sociālo mediju pārvaldība

  • Hootsuite: Šis rīks ļauj pārvaldīt vairākus sociālo mediju profilus vienuviet, plānot publikācijas un analizēt rezultātus.
  • Buffer: Līdzīgs rīks kā Hootsuite, ar papildu funkcijām, piemēram, satura bibliotēku un sadarbības iespējām.
  • Sprout Social: Komplekss rīks, kas piedāvā plašas iespējas sociālo mediju pārvaldībai, tostarp klientu apkalpošanai un analītikai.

SEO un analītika

  • SEMrush: Visaptverošs SEO rīks, kas palīdz optimizēt vietni, analizēt konkurentus un izpētīt atslēgvārdus.
  • Ahrefs: Vēl viens populārs SEO rīks, kas piedāvā detalizētu informāciju par atpakaļsaitēm, organiskā meklēšanas vaicājumiem un konkurējošām vietnēm.
  • SEranking: Šis rīks ir lielisks papildinājums SEO darbam, jo piedāvā detalizētu informāciju par vietnes pozīcijām meklētājprogrammās, atslēgvārdu izpēti un konkurentu analīzi.
  • Google Analytics: Neizstājams rīks, lai izmērīt vietnes apmeklētāju skaitu, viņu uzvedību un konversijas.

E-pasta mārketings

  • Mailchimp: Viens no populārākajiem e-pasta mārketinga rīkiem, kas piedāvā plašas iespējas automatizēt e-pasta kampaņas un analizēt rezultātus.
  • MailerLite: Šis rīks ir īpaši piemērots maziem un vidējiem uzņēmumiem, piedāvājot intuitīvu saskarni un plašas automatizācijas iespējas.
  • ConvertKit: Vēl viens labs variants e-pasta mārketingam, īpaši piemērots blogeriem un podcasteriem.

Papildu rīki

  • Google Ads: Reklāmas platforma, kas ļauj izveidot reklāmas Google meklēšanā un YouTube.
  • Facebook Ads Manager: Rīks, lai izveidot reklāmas Facebook un Instagram platformās.
  • Canva: Universāls dizaina rīks, ko var izmantot, lai veidotu grafiskos materiālus, prezentācijas un sociālo mediju grafiku.

Secinājums

Digitālā mārketinga pasaule ir dinamiska un nepārtraukti mainās. Lai gūtu panākumus, ir svarīgi sekot līdzi jaunākajām tendencēm un izmantot piemērotus rīkus. Izvēloties rīkus, ņem vērā sava biznesa specifiku un mērķus.

Svarīgi: Šis ir tikai neliels pārskats par dažiem no daudzajiem pieejamajiem rīkiem. Pirms izvēles rūpīgi izpēti katru rīku un izvēlies tos, kas vislabāk atbilst tavām vajadzībām.

Gandrīz visus šos rīkus es izmantoju ikdienā un apskatu arī kursos.


Pirkt mārketinga kursus


Digitālā mārketinga tendences Latvijā 2025. gadā

2. janv. 2025, Nav komentāru

Digitālā mārketinga tendences Latvijā 2025. gadā

Digitālais mārketings Latvijā strauji attīstās, un uzņēmumiem ir būtiski sekot līdzi jaunākajām tendencēm, lai saglabātu konkurētspēju. Viena no nozīmīgākajām jomām ir SEO optimizācija. Lai gan Google algoritmi pastāvīgi mainās, joprojām ir svarīgi radīt kvalitatīvu, unikālu saturu un optimizēt to attiecīgiem atslēgvārdiem.

Facebook reklāma arī turpina būt populāra, īpaši mazo un vidējo uzņēmumu vidū. Tomēr, lai gūtu panākumus, ir nepieciešams regulāri pielāgot reklāmas kampaņas un sekot līdzi platformas jaunumiem. Google reklāma joprojām ir viens no efektīvākajiem veidiem, kā piesaistīt jaunus klientus. Īpaši noderīga tā ir, ja meklējat tūlītēju rezultātu.

SEO audits ir būtisks solis, lai novērtēt pašreizējo vietnes stāvokli un identificēt uzlabošanas iespējas. Regulāri veicot SEO auditu, jūs varat pārliecināties, ka jūsu vietne ir optimizēta meklētājprogrammām un piesaista vairāk organiskā meklēšanas satiksmes.

Kādas ir galvenās digitālā mārketinga tendences Latvijā?

  • Video saturs: Arvien lielāka nozīme ir video saturam, piemēram, īsiem video platformās kā TikTok un Instagram Reels.
  • Personiskā pieeja: Klienti vēlas personalizētu pieredzi, tāpēc ir svarīgi pielāgot mārketinga vēstījumus katram klienta segmentam.
  • Mākslīgais intelekts: Mākslīgais intelekts tiek izmantots, lai automatizētu dažādus mārketinga procesus, piemēram, reklāmu izveidi un klientu atbalstu.
  • Mobilais mārketings: Arvien vairāk cilvēku izmanto mobilās ierīces, tāpēc ir svarīgi optimizēt vietni un reklāmas mobilajām ierīcēm.
  • Sociālo mediju nozīme: Sociālie mediji turpina būt svarīgs kanāls, lai sazināties ar klientiem un veidot zīmola atpazīstamību.

Secinājums

Digitālais mārketings ir dinamisks un pastāvīgi mainīgs. Lai gūtu panākumus, ir svarīgi sekot līdzi jaunākajām tendencēm un pielāgot savu mārketinga stratēģiju. Kombinējot SEO optimizāciju, Facebook un Google reklāmu, kā arī personalizētu pieeju, jūs varat sasniegt savus biznesa mērķus.

Lai iegūtu vēl vairāk informācijas par digitālā mārketinga tendencēm Latvijā, ieteicams:

  • Sekot līdzi nozares blogiem un publikācijām.
  • Apmeklēt digitālā mārketinga konferences un seminārus.
  • Konsultēties ar digitālā mārketinga speciālistiem.

Kāpēc veikt SEO auditu? Ceļvedis uz augstākām pozīcijām Google meklētājā

4. okt. 2024, Nav komentāru

Kāpēc veikt SEO auditu?

Vai jūsu mājaslapa ir atrasta Google meklētājā? Ja atbilde ir nē vai arī jūsu mājaslapa atrodas tālākās meklēšanas rezultātu lapās, ir pienācis laiks veikt SEO auditu.

Kas ir SEO audits? SEO audits ir detalizēta jūsu mājaslapas analīze, kuras mērķis ir identificēt visus faktorus, kas ietekmē jūsu mājaslapas redzamību Google meklētājā. Tas ietver tehniskā stāvokļa pārbaudi, satura analīzi, konkurentu pētījumu un daudz ko citu.

Kāpēc ir svarīgi veikt SEO auditu?

  • Augstākas pozīcijas Google meklētājā: SEO audits palīdzēs jums saprast, kāpēc jūsu mājaslapa nav pietiekami redzama meklētājā un kā to uzlabot.
  • Palielināts apmeklētāju skaits: Jo augstāk jūsu mājaslapa parādās meklēšanas rezultātos, jo vairāk cilvēku to atradīs un apmeklēs.
  • Lielāks pārdošanas apjoms: Vairāk apmeklētāju nozīmē lielāku iespēju pārvērst tos par klientiem.
  • Ietaupītas izmaksas: SEO audits palīdzēs jums izvairīties no nevajadzīgiem izdevumiem, optimizējot jūsu mājaslapu jau esošo resursu ietvaros.

Ko ietver SEO audits?

  • Pirmreizējo tikšanos :  pusstundas gara tiešsaistes tikšanās, lai uzzinātu Jūsu vēlmes. Šī tikšanās ir bezmaksas.
  • Tehniskais audits: Pārbauda jūsu mājaslapas tehnisko stāvokli, piemēram, lapas ātrumu, mobilo draudzīgumu, kļūdas un novirzes.
  • Satura audits: Analizē jūsu mājaslapas saturu, atslēgvārdu izmantošanu un satura kvalitāti.
  • Konkurentu analīze: Pēta jūsu konkurentu mājaslapas un to SEO stratēģijas.
  • Audita rīku apmācība: Es iemācīšu jums izmantot dažādus SEO rīkus, lai jūs varētu patstāvīgi sekot līdzi mājaslapas progresam.

Kāpēc izvēlēties manu SEO audita pakalpojumu?

  • Individuāls pieeja: Es pielāgoju auditu tieši jūsu mājaslapas un biznesa specifikai.
  • Detalizēts atskaite: Jūs saņemsit detalizētu atskaiti ar konkrētiem ieteikumiem, ko uzlabot.
  • Saprotams izskaidrojums: Es izskaidrošu visus tehniskos aspektus vienkāršā valodā.
  • Iespaidīga pieredze: Man ir pieredze dažādu nozaru mājaslapu optimizācijā. Vadot kursus esmu ļoti daudz lapas auditējis.

SEO audita izmaksas Mana piedāvātā SEO audita cena sākas no 200 EUR. Precīza cena ir atkarīga no jūsu mājaslapas lieluma un sarežģītības. Cenā ir ietvertas audita izmaksas, rezultātu prezentēšana un mani ieteikumi turpmākajām darbībām.

Vai vēlaties uzlabot savas mājaslapas redzamību Google meklētājā? Sazinieties ar mani un es palīdzēšu jums sasniegt vēlamos rezultātus!


Nesen veiktā SEO audita klienta Kārļa atsauksme :  Paldies, ļoti vērtīgi - dabūjām tieši to, ko meklējām Google: skatu no malas un ieteikumus par uzlabojumiem, kurus varam veikt pašu spēkiem (makšķeri nevis zivi).


Vēlos veikt SEO auditu

Kāpēc piedāvāju iegādāties tieši nemontētu lekciju ierakstus?

2. aug. 2024, Nav komentāru

Kāpēc izvēlēties nemontētus mārketinga lekciju ierakstus?

Izdevīgi iemesli, kāpēc izvēlēties tieši nemontētus lekciju ierakstus:

  • Pilnīga brīvība: Skaties kad gribi, cik ilgi gribi un cik reižu gribi. Nav ierobežojumu un grafiku, kas jāievēro.
  • Dzīva atmosfēra: Nemontēti ieraksti saglabā lekcijas autentiskumu. Varēsi dzirdēt studentu jautājumus un manas atbildes, kas padara mācīšanos interaktīvāku un saprotamāku.
  • Praktiski piemēri un humors: Lekcijās tiek izmantoti daudz dzīves piemēru,  dažreiz pat pajokots, kas palīdz informāciju uztvert vieglāk un atcerēties ilgāk.
  • Lieliska cenas un kvalitātes attiecība: Tā kā ieraksti nav montēti, nav nepieciešamas papildu izmaksas par video montāžu. Tas ļauj piedāvāt lekcijas par ļoti pievilcīgu cenu.
  • Neierobežota piekļuve: Pēc kursa iegādes vari atgriezties pie ierakstiem jebkurā laikā, lai atkārtotu kādu konkrētu tēmu vai atsvaidzināt atmiņu.

Ieskats nodarbību saturā ( ps. arī nemontēts :))



Pirkt kursu ierakstus

Beidzot :) Ir pieejami vasaras mārketinga kursu lekciju ieraksti!

30. jūl. 2024, Nav komentāru

Digitālais mārketings bez robežām: Iegūsti zināšanas jebkurā laikā un vietā ar maniem lekciju ierakstiem! 10 lekcijas par visu, kas tev jāzina.

Vēlies kļūt par digitālā mārketinga speciālistu? Mans jaunais video kurss ir tieši tev! 10 detalizētās lekcijās es dalīšos ar savām zināšanām un pieredzē par SEO, sociālo mediju mārketingu, Google Ads, efektīvas mājas lapas izveidi, mārketinga kanālu, veidu apskatu un daudz ko citu. Neatkarīgi no tā, vai esi iesācējs vai vēlies pilnveidot savas prasmes, šis kurss ir lielisks veids, kā iegūt praktiskas zināšanas.

Kāpēc izvēlēties manus kursus?

  • Praktiski piemēri: Katra lekcija ir piepildīta ar reāliem piemēriem no manas pieredzes.
  • Efektīvs mācīšanās stils: Videolekcijas ļauj mācīties savā tempā un atkārtot informāciju pēc nepieciešamības.
  • Atbalsts: Esmu pieejams, lai atbildētu uz visiem taviem jautājumiem.

Ko saņemsi iegādājoties lekciju ierakstus?

10 lekciju ieraksti

40 akadēmiskās stundas

Lekciju ieraksti būs pieejami neierobežotu laiku

Vēlies kļūt par digitālā mārketinga speciālistu vai attīstīt savu biznesu? Sāc ar maniem praktiskajiem video kursiem!

Šie kursi būs investīcija sevī: digitālā mārketinga kursi, kas nes rezultātus!

Uzzināt vairāk par kursa tēmām

Pirkt mārketinga kursu ierakstus

Biznesa garšvielu meistarklases Tavam uzņēmumam: veido sava biznesa garšu un jaudu!

19. marts 2024, Nav komentāru
Bija tas gods novadīt semināru mazajiem un vidējiem uzņēmumiem. Semināru cikla viena no tēmām bija mans lauciņš - digitālais mārketings. 

Tēmas ko sagatavoju semināram:

Digitālā mārketinga veidi un kanāli

Sociālo tīklu mārketings

Efektīva mājaslapa un SEO

«Obligātie» digitālā mārketinga rīki

Semināru cikla mērķis bija  rosināt uzņēmējus izmantot daudzveidīgu un mūsdienīgu uzņēmējdarbības rīku klāstu konkurētspējas uzlabošanai, aicināt interesentus pieteikties apmācību programmai, kurās zinoši eksperti koncentrētā veidā nodrošinās aktuālas zināšanas par dažādiem instrumentiem uzņēmuma produktivitātes un biznesa mērķu sasniegšanai. 

Apmācību programmu īsteno Rīgas plānošanas reģions Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instrumenta 2014. - 2021.gada perioda programmas  “Vietējā attīstība, nabadzības mazināšana un kultūras sadarbība” projekta Nr. 5-50/EEZ/INP-002 “Uzņēmējdarbības atbalsta pasākumi Rīgas plānošanas reģionā / SUPPORT RPR-VEST” ietvaros sadarbībā ar Ropažu un Mārupes novadu pašvaldībām.

Vairāk par projektu un lektoriem Zinis.lv mājaslapā.

Kopumā par 5 stundu lekciju apmeklētāji bija pamierināti un pat visi līdz beigām piedalījās :)

Pēc semināra apmeklētāji varēja atbildēt uz šādu jautājumu : Kādas pārdomas man raisījās par manu uzņēmumu digitālā mārketinga kontekstā? Ko pārskatīšu kontekstā ar savām aktivitātēm, kas veicamas attiecībā uz mārketingu, mājas lapas auditu, reklāmu veidošanu utt?

Lūk atbildes:

  • Pārskatīšu iespējas uzlabot SEO rezultātus
  • Paldies, ļoti labi kursi!
  • Pārskatīsim un pārbaudīsim visu, lai pārliecinātos, ko varam uzlabot!
  • Mājas lapas audita ieskats un analītikas pārbaude
  • Dzirdētā informācija bija jaunums. Meklēšu iespēju mācīties padziļināti, lai varētu izveidot mājaslapu un cita veida reklāmu par savu uzņēmumu.
  • Pilnīgi visa informācija ļoti vērtīga! Paldies. Atkal atjaunoja ieskatu mājas lapas sasaitē ar Google. Tam jāķeras klāt, gatavojoties sezonai. Lielisks seminārs! Uz visiem 100%!
  • Bija vērtīga lekcija
  • Soļus, analītiku sapratīšu vairāk, par metadatiem domāšu. Precizēšu, palaidīšu jauno mājaslapu dzīvē jau ar izpratni, kas citā līmenī. Paldies!!!1
  • Ir jāveic 75% . Lai aktivitātes augtu.
  • Ļoti noderēja, priekšā liels darbs.
  • Paldies par norādēm un ceļu uz veiksmi un apgrozījuma kāpumu.
  • Paldies! Pasakainas lietas un rīkus šodienas lekcijā ieguvu.
  • Tagad tik jāliek vis lietā.
  • 100% vis bija ne tikai noderīgi, bet arī jāliek lietā.
  • Veiksim praktiskas darbības mājas lapa auditēšanā un svarīga info reklāmas aktualizēšanā
  • Sapratu, ka nepieciešams totāls audits manai soc. tīklu mārketinga stratēģijai. 
  • viss ir ok. tikai jāuzlabo
  • Esmu ļoti apmierināts. Paldies par jaunām zināšanām. 

Ja arī Tu vēlies mani uzaicināt uz semināru, droši to var izdarīt sazinoties ar mani.

Uz tikšanos!

Digitālais mārketings no A-Z

13. febr. 2024, Nav komentāru

Digitālais mārketings no A-Z

Pēc kursa beigām studenti prasa man tādu kā kopsavilkumu, soli pa solim kas būtu jādara. tad nu pēdējie divi slaidi lekcijā ir ar nosaukumu - Kā darītu es :)

1. Saprastu kas ir mans klients un kas ir produkts/pakalpojums

2. Izveidojiet un optimizējiet savu mājaslapu:

•Nodrošiniet, ka jūsu mājaslapa ir lietotājam draudzīga un atbilst jūsu mērķauditorijas vajadzībām.
•Izmantojiet SEO (meklētājprogrammu optimizāciju), lai palielinātu jūsu mājaslapas redzamību Google un citās meklētājprogrammās.

3. Izveidojiet saturu, kas piesaista un iesaista:

•Regulāri publicējiet augstas kvalitātes saturu, kas interesē jūsu mērķauditoriju.
•Izmantojiet dažādus satura formātus, piemēram, emuāra ierakstus, infografikas, video un sociālo mediju ierakstus.

4. Izmantojiet sociālos medijus:

•Izveidojiet profilus atbilstošos sociālo mediju kanālos un regulāri publicējiet saturu.
•Iesaistieties sarunās ar savu mērķauditoriju un veidojiet attiecības.

5. Izmantojiet maksas reklāmas:

•Apsveriet iespēju izmantot maksas reklāmas platformas, piemēram, Google Ads un Facebook Ads, lai sasniegtu plašāku auditoriju.
•Izveidojiet efektīvas reklāmas kampaņas, kas atbilst jūsu mērķiem un budžetam.

6. Veiciet e-pasta mārketingu:

•Izveidojiet e-pasta sarakstu un regulāri sūtiet informatīvus un saistošus e-pastus saviem abonentiem.
•Izmantojiet e-pasta mārketingu, lai veicinātu pārdošanu un lojalitāti.

7. Veiciet analītiku un sekojiet līdzi rezultātiem:

•Izmantojiet analītikas rīkus, lai sekotu līdzi savām mārketinga kampaņu veiktspējai.
•Izmantojiet iegūtos datus, lai uzlabotu savas stratēģijas un palielinātu rezultātus.

8. Sekojiet līdzi jaunākajām tendencēm:

•Digitālā mārketinga pasaule pastāvīgi mainās, tāpēc ir svarīgi sekot līdzi jaunākajām tendencēm un tehnoloģijām.
•Regulāri apmeklējiet blogus, apmeklējiet konferences un piedalieties tiešsaistes kursos, lai uzzinātu jaunāko informāciju.

9. Izmantojiet automatizācijas rīkus:

•Ir pieejami daudzi automatizācijas rīki, kas var palīdzēt jums ietaupīt laiku un palielināt efektivitāti.
•Izmantojiet automatizācijas rīkus, lai automatizētu uzdevumus, piemēram, sociālo mediju publicēšanu un e-pasta mārketingu, SEO analītikas rīki..

10. Nepārtraukti mācieties un pilnveidojieties:

•Digitālā mārketinga joma ir nepārtraukti mainīga, tāpēc ir svarīgi nepārtraukti mācīties un pilnveidoties.
•Apmeklējiet kursus, lasiet grāmatas un rakstus, un piedalieties tiešsaistes kopienās, lai uzzinātu jaunas prasmes un zināšanas.

Ceru ka noderēs :)

Tendences.lv un Gints Krūmiņš: Veiksmīga digitālā mārketinga sinerģija

2. janv. 2024, Nav komentāru
Tendences.lv - jauns un dinamisks ziņu portāls Latvijā, ir uzsācis sadarbību ar Gintu Krūmiņu, atzītu digitālā mārketinga ekspertu un izglītības inovatoru. Šī partnerība simbolizē jaunu soli mūsu centienos piedāvāt svaigu un inovatīvu skatījumu uz digitālo mārketingu un tā tendencēm.

Ginta Krūmiņa Profesionālā Pieredze

Gints Krūmiņš ir pieredzējis digitālā mārketinga speciālists un Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) lektors. Gints Krūmiņš ir guvis vērtīgu pieredzi un zināšanas, strādājot ar jauniešiem "Alfarobot" skolā, kur viņš ir veicinājis interesi par robotiku un programmēšanu.

Tendences.lv un Ginta Krūmiņa Sadarbība

Mūsu sadarbība ar Gintu Krūmiņu ir stratēģisks solis, lai nodrošinātu mūsu lasītājiem un klientiem jaunāko un nozīmīgāko informāciju no digitālā mārketinga pasaules. Ginta zināšanas un prakses pieredze ir ideāls papildinājums mūsu platformas satura piedāvājumam, kurā tiek akcentētas jaunākās tendences. 

Kopīgie Mērķi 

Mūsu mērķis ir sniegt vērtīgu un praktisku informāciju par digitālo mārketingu. Mēs uzskatām, ka šī sadarbība ļaus mūsu lasītājiem iegūt jaunu perspektīvu un praktiskus rīkus, lai veiksmīgi darbotos digitālajā sfērā. Mēs vēlamies palīdzēt uzņēmējiem un speciālistiem augt un attīstīties šajā strauji mainīgajā nozarē.

Aicinām apmeklēt mūsu mājaslapu, lai uzzinātu vairāk par Gintu Krūmiņu - mārketinga kursi un pieredze.

Sadarbība starp Tendences.lv un Gintu Krūmiņu ir solis pretī jaunām iespējām un inovācijām. Mēs esam pārliecināti, ka šī partnerība kalpos kā pamats mūsu lasītāju un klientu izaugsmei digitālā mārketinga jomā un palīdzēs izcelt jaunā portāla Tendences.lv nozīmi informācijas sniegšanā

Ielādēt vēl

Jaunākie ieraksti

  • Kā sākt savu ceļu digitālajā mārketingā? Pirmie 5 soļi.
    15. aug. 2025
  • Jūsu pirmā mājaslapa: Kā sākt ar Mozello un izvēlēties domēnu?
    1. aug. 2025
  • Google Analytics 4 (GA4) iesācējiem: Kā analizēt mājaslapas datus un pieņemt labākus lēmumus?
    30. jūl. 2025
  • Facebook Pikselis: Kā "pieslēgt" savu mājaslapu un veidot gudras reklāmas
    13. maijs 2025
  • Screaming Frog SEO audits: Meta, H1, bildes – atslēgas uz labāku redzamību
    13. maijs 2025
  • Kā pārbaudīt savu mājaslapu Googlei 2025. gadā: vienkārši soļi
    13. maijs 2025
  • Lai parādītos Google augšgalā: kas jāzina, veidojot efektīvu Google Search reklāmu
    8. apr. 2025

Pirkumu grozs

Pirkumu grozs ir tukšs.

Log in

Incorrect password.




Forgot password?
Create an account
Login to existing account
My orders
My reviews
My details
Log out
  • Sākums
  • Digitālā mārketinga kursi
  • Video lekcijas
  • Kursu katalogs
  • Pakalpojumi
  • Digitālā mārketinga konsultācijas
  • Mājas lapas izveide
  • Karjeras dienas skolās
  • Atsauksmes
  • Kontakti
  • Distances līgums
  • Privātuma politika